Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2015

Απάντηση σε δημοσιεύματα εφημερίδων του Βόλου, του Σκούφογλου Μάνου, υποψήφιου με την «ΑΝΤΑΡΣΥΑεκλογική συνεργασία με ΕΕΚ και ανένταχτους-ες αγωνιστές-στριες της αριστερας»


Επιστολή προς την εφημερίδα «Θεσσαλία»

Στο κείμενο της εφημερίδας «Θεσσαλία» με τίτλο «Επισκέπτες υποψήφιοι βουλευτές στη Μαγνησία» είχα την τιμή να δω το όνομά μου ανάμεσα στους υποψήφιους βουλευτές που υποτίθεται ότι γνωρίζουν το νομό μόνο μέσα από το χάρτη. Όπως κάθε καλό κίτρινο δημοσίευμα, το εν λόγω κείμενο είναι ανυπόγραφο. Προφανώς οι συντάκτες του γνωρίζουν τη Μαγνησία μόνο από τις λίστες που αναρτά το πρωτοδικείο και καμία σχέση δεν έχουν με τη ζωή της πόλης.
Αν φρόντιζαν να κοιτάξουν έστω τα παλιότερα φύλλα της «Θ», θα έβλεπαν ότι κανένα κενό δεν ήρθα να καλύψω από την Αθήνα, γιατί άλλωστε η ΑΝΤΑΡΣΥΑ διαθέτει αρκετούς ανθρώπους στην πόλη για να στελεχώσει πολύ περισσότερα του ενός ψηφοδέλτια.  Θα έβλεπαν ότι συμμετείχα σε όλες τις εκλογικές αναμετρήσεις στο Βόλο εδώ και μια δεκαετία, και μάλιστα ως υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με την Παρέμβαση Πολιτών το 2006, ως υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος με την Αριστερή Παρέμβαση στη Θεσσαλία-Ανταρσία για την ανατροπή το 2010 και ως υποψήφιος αντιπεριφερειάρχης με τον ίδιο συνδυασμό το 2014. Και αυτό για έναν πολύ απλό λόγο: γιατί γεννήθηκα και μεγάλωσα στο Βόλο, μέχρι το 2001 όταν έφυγα για να σπουδάσω στην Αθήνα, και έκτοτε ήμουν πάντα παρών στα κινηματικά της πόλης. Δούλεψα και έμεινα στο Βόλο, όπου είναι και το πατρικό μου σπίτι, για μεγάλα διαστήματα. Δεν ξέρω πώς είναι σε θέση να γνωρίζουν οι συντάκτες της «Θ» ότι είμαι άνεργος. Ξέρω όμως ότι όταν ψάχνεις για δουλειά μετακινείσαι όπου μπορείς να βρεις. Πράγματι λοιπόν, βρέθηκα στην Αθήνα και σε άλλες πόλεις τα τελευταία χρόνια, δουλεύοντας ή ψάχνοντας για δουλειά, για αυτό και τα χαρτιά μου αναγράφουν ως τόπο διαμονής την Αθήνα. Αφού μάλιστα οι συντάκτες του άρθρου δείχνουν τόσο συγκινητικό ενδιαφέρον για τη σταδιοδρομία μου, να τους ενημερώσω ότι αυτή την περίοδο διαμένω στο Παρίσι για τις ανάγκες της διδακτορικής μου διατριβής. Δεν βλέπω πού είναι το μεμπτό σε όλα αυτά. Ο Βόλος ήταν και θα είναι η πόλη μου, όποια και αν είναι η ετυμηγορία των αυτόκλητων ληξίαρχων της «Θ».
Οι συντάκτες της «Θ» δεν θυμάμαι να είχαν ποτέ ενοχληθεί από τους για δεκαετίες βουλευτές του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ, που εμφανίζονταν στην πόλη μια στο τόσο για να μοιράσουν υποσχέσεις και να ζητήσουν την ψήφο του λαού. Δεν έχω υπόψη μου καμία αντίρρησή τους για ένα πολιτικό σύστημα που βασίζεται ακριβώς στην εκλογή κάποιων υποτιθέμενων εκπροσώπων του λαού, που αφότου εκλεγούν κάνουν ό,τι θέλουν στην Αθήνα (εκεί είναι το κοινοβούλιο, αν δεν κάνω λάθος), μακριά από κάθε κοινωνικό έλεγχο.
Οι αγωνιστές και αγωνίστριες με τους οποίους έχουμε βρεθεί στους δρόμους της πόλης ξέρουν καλά ότι ούτε εγώ, ούτε η ΑΝΤΑΡΣΥΑ είμαστε περαστικοί. Ας ρωτήσουν να μάθουν και οι συντάκτες της «Θ».

ΥΓ: Σε ένα από τα προηγούμενα φύλλα μιας άλλης εφημερίδας, του Ταχυδρόμου, είχα επίσης την τιμή να δω το όνομά μου δύο φορές: μια φορά ως υποψηφίου στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ και μια ως υποψηφίου του ΕΕΚ. Επειδή τα λαγωνικά της δημοσιογραφίας βιάζονται λίγο, επιτρέψτε μου να διευκρινίσω ότι πρώτον δεν ανήκω στο ΕΕΚ αλλά στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ, και δεύτερον ότι το ΕΕΚ δεν κατεβαίνει αυτόνομα σε αυτές τις εκλογές, αλλά σε συνεργασία με την ΑΝΤΑΡΣΥΑ με τον εκλογικό συνδιασμό «ΑΝΤΑΡΣΥΑ εκλογική συνεργασία με ΕΕΚ και ανένταχτους αγωνιστές της αριστεράς».

8 Σεπτεμβρίου 2015

Σκούφογλου Μάνος
 υποψήφιος στη Μαγνησία με τον εκλογικό συνδυασμό
«ΑΝΤΑΡΣΥΑεκλογική συνεργασία με ΕΕΚ
και ανένταχτους-ες αγωνιστές-στριες της αριστερας»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου