Σάββατο 23 Απριλίου 2016

Ανακοίνωση του συντονισμού για το Προσφυγικό-Μεταναστευτικό, για την κλήση του αγωνιστή εκπαιδευτικού Παύλου Αντωνόπουλου σε απολογία απο το Λιμενικό


Ανακοίνωση για την κλήτευση σε απολογία του αγωνιστή Παύλου Αντωνόπουλου

Σε ακραίο αυταρχικό κατήφορο οδηγείται με γοργούς ρυθμούς η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ για να εφαρμόσει απρόσκοπτα και χωρίς ενοχλητικές παρεμβολές τη συμφωνία ΕΕ-Τουρκίας που υπέγραψε και η ίδια.
Υπηρετώντας τον κυβερνητικό και ΕυρωΕνωσιακό σχεδιασμό, η ασφάλεια Λιμενικού κάλεσε σε απολογία τον εκπαιδευτικό συνδικαλιστή Πάυλο Αντωνόπουλο, μέλος του Συντονισμού για το Προσφυγικό/Μεταναστευτικό, Εργατικών Σωματείων, Φοιτητικών Συλλόγων και Συλλογικοτήτων, μέλος του ΔΣ της Ε' ΕΛΜΕ και στο ΔΣ του ΚΕΜΕΤΕ της ΟΛΜΕ, με την κατηγορία για διασπορά ψευδών ειδήσεων σχετικά με την ανακοίνωση του Συντονισμού που μοιράζεται στους πρόσφυγες στο λιμάνι του Πειραιά.
Η κλίση σε απολογία είναι μια ακόμα απόδειξη του σύγχρονου κοινοβουλευτικού ολοκληρωτισμού και της προσπάθειας της κυβέρνησης να ποινικοποιήσει και να φυμώσει το κίνημα αλληλεγγύης στους πρόσφυγες.
 Η εξήγηση είναι απλή και σαφής: Η ελληνική κυβέρνηση βιάζεται να εφαρμόσει την επαίσχυντη συμφωνία της ΕΕ με την Τουρκία που περιλαμβάνει απελάσεις, επαναπροωθήσεις, στρατόπεδα συγκέντρωσης, φυλακίσεις και απαγορεύσεις. Όλα αυτά δεν μπορούν να βρουν συναίνεση από τον εργαζόμενο κόσμο και τη νεολαία σε καθεστώς ανάπτυξης της αλληλεγγύης και ελεύθερης διακίνησης των ιδεών. Μόνο κάτω από τη σιδηρά μπότα του ολοκληρωτισμού μπορεί να κατισχήσει η απανθρωπιά της καταστολής των ανθρώπων που σώθηκαν από το θάνατο και ξέφυγαν από τις βόμβες του πολέμου. Η συκοφάντηση, η διαστρέβλωση, ο εκφοβισμός είναι η μέθοδος. Προσπαθούν να δημιουργήσουν κλίμα απονομιμοποίησης της αλληλέγγυας δράσης για να μπορούν από αύριο να κλείσουν τις πόρτες των στρατοπέδων συγκέντρωσης, ώστε να μην υπάρχει καμία επαφή του κινήματος με τους πρόσφυγες. Ιδιαίτερα όμως, τους ενοχλεί η συνολική δράση του Συντονισμού και των άλλων Πρωτοβουλιών και Συλλογικοτήτων που δρουν για το Προσφυγικό, οι κοινές συνελεύσεις και διαδηλώσεις προσφύγων και ντόπιων εργαζόμενων και νεολαίας. Η δράση που ξεπερνά τα όρια της φιλανθρωπίας και παίρνει χαρακτηριστικά κοινής δράσης και διεκδίκησης ενάντια στον πόλεμο και τη φτώχεια που γεννά η καπιταλιστική κρίση, για ανοιχτά σύνορα για πρόσφυγες και μετανάστες, για αξιοπρεπείς συνθήκες διαβίωσης και ίσα δικαιώματα, μπαίνει στο στόχαστρο κυβέρνησης και ΜΜΕ.
Την ίδια στιγμή που αφήνουν και πάλι ανεξέλκτη τη δράση της Χρυσής Αυγής, που ευννοούν με την προπαγάνδα τους ξενοφοβικές, ρατσιστικές και φασιστικές αντιλήψεις, κλιμακώνουν την επίθεση σε αγωνιστές και κινήματα. 
 Αυτοί που υπογράφουν τα Μνημόνια εναντίον του εργαζόμενου λαού μας, που χαρίζουν τα λιμάνια στην COSCO, και φέρνουν το αντιασφαλιστικό νομοσχέδιο είναι οι ίδιοι που επιβάλλουν Μνημόνια εναντίον των Προσφύγων-Μεταναστών και διώκουν την αλληλεγγύη.
Χτυπούν λάθος πόρτα! Ο Παύλος Αντωνόπουλος δεν είναι μόνος! Το κίνημα αλληλεγγύης δεν τρομοκρατείται και δεν υποστέλει τις σημαίες της ταξικής και διεθνιστικής αλληλεγγύης, του κοινού αγώνα με τους πρόσφυγες και μετανάστες!
Συνεχίζουμε αταλάντευτα και μαχητικά!Από σήμερα οι ανακοινώσεις του Συντονισμού θα έχουν αρκετά τηλέφωνα ακόμα που ανήκουν στα μέλη των Εργατικών σωματείων, των Φοιτητικών Συλλόγων και Συλλογικοτήτων που συμμετέχουν σε αυτόν!

Συντονισμός για το Προσφυγικό-Μεταναστευτικό
σωματείων, φοιτητικών συλλόγων και συλλογικοτήτων




Πέμπτη 7 Απριλίου 2016

Ανακοίνωση της ΑΝΤΑΡΣΥΑ για τη στοχοποίηση αγωνιστών και συλλογικοτήτων που εκφράζουν την αλληλεγγύη στους πρόσφυγες και τους μετανάστες


Η στοχοποίηση όσων στέκονται στο πλευρό των προσφύγων δεν θα περάσει

Η χθεσινή 4η Απρίλη 2016 σημαδεύτηκε από το αίσχος των μαζικών απελάσεων 202 ανθρώπων από την Λέσβο και την Χίο στην Τουρκία. Εκατοντάδες ράμπο της Φρόντεξ και άνδρες της ΕΛ.ΑΣ χρησιμοποιήθηκαν για να γίνει αυτή η μεταφορά – κατάφωρη παραβίαση στα ανθρώπινα δικαιώματα, παρά τις διαμαρτυρίες των προσφύγων και μεταναστών. Η Ευρωπαϊκή Ένωση της εκμετάλλευσης, του πολέμου και του ρατσισμού, μαζί με την ελληνική κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ (υπό τα χειροκροτήματα όλου του μνημονιακού μπλοκ), έδειξαν το αποτρόπαιο πρόσωπο της Ευρώπης – φρούριο.

 Σήμερα, η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ ξεκαθαρίζει πως θα αντιμετωπίσει το προσφυγικό με βία, καταστολή και τρομολαγνεία. Το πρωί της Τρίτης 5/4 στον Πειραιά άνδρες του Λιμενικού κράτησαν μέλη συλλογικοτήτων του Συντονισμού για το προσφυγικό – μεταναστευτικό, επειδή μοίραζαν προκηρύξεις στους πρόσφυγες και μετανάστες, με τις οποίες καταγγέλλονταν η πολιτική ΕΕ και κυβέρνησης, ενημέρωναν για τα δικαιώματα των προσφύγων και εκφράζονταν η αλληλεγγύη των εργαζομένων, των νέων, του λαού μας. Βεβαίως, καθώς τίποτα δεν μπορούσε να στοιχειοθετηθεί κατά των αγωνιστών, αφέθηκαν ελεύθεροι. Απειλές εκτοξεύτηκαν επίσης και σε αλληλέγγυες/ους που δραστηριοποιούνται στο Πέτρινο.

Λίγη ώρα μετά έπιασε δουλειά η «αστυνομία σκέψης» των συστημικών ΜΜΕ στο διαδίκτυο, με πανομοιότυπα «ρεπορτάζ», που στοχοποιούσαν το Συντονισμό ως οργάνωση «φαντομάς» που ωθεί τους πρόσφυγες και τους μετανάστες να αρνηθούν την επιβίβαση στα λεωφορεία μεταφοράς στα περιβόητα camps. Λες και χρειάζεται να παρέμβει κάποιος για να αρνηθούν οι πρόσφυγες την εθελούσια παράδοση στα άθλια στρατόπεδα συγκέντρωσης και στην προοπτική της επιστροφής στην Τουρκία.

Είναι φανερό πως η κυβέρνηση Τσίπρα και το κράτος προετοιμάζονται για κτύπημα των προσφύγων και του εργατικού – λαϊκού κινήματος που αντιστέκεται στην αντιδραστική πολιτική κυβέρνησης – ΕΕ. Επιχειρείται η συκοφάντηση και το κτύπημα του μαζικού ρεύματος αλληλεγγύης, υποστήριξης και κοινού αγώνα με πρόσφυγες και μετανάστες που με περίσσεια ψυχής ραγίζει τα τείχη της ΕΕ του χρήματος και του αυταρχισμού.

Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ καλεί όλες τις πολιτικές οργανώσεις, κινήσεις και συλλογικότητες της μαχόμενης Αριστεράς και του κινήματος, κάθε εργατικό σωματείο, σύλλογο, συνέλευση, πρωτοβουλία να πάρουν θέση ενάντια στην επίθεση κυβέρνησης – ΕΕ, να υψώσουν ασπίδα αλληλεγγύης στους πρόσφυγες και σε όσους αγωνίζονται μαζί τους, να ακυρώσουν και να ανατρέψουν την αντιδραστική ρατσιστική συμφωνία ΕΕ – Τουρκίας, που υλοποιεί η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ.

Με κοινές πρωτοβουλίες και με μαζική συμμετοχή στις αντιπολεμικές αντιΝΑΤΟϊκές και υπέρ των προσφύγων διαδηλώσεις στον Πειραιά και σε Θεσσαλονίκη, Χανιά, Πάτρα κλπ. στις 10 Απρίλη.

ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΘΛΙΑ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΕΕ-ΤΟΥΡΚΙΑΣ
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ – ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ – ΣΥΝΟΡΑ ΑΝΟΙΧΤΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ΖΩΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
ΕΞΩ ΤΩΡΑ ΝΑΤΟ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΕΞ ΑΠΟ ΑΙΓΑΙΟ. ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΦΡΑΧΤΕΣ
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ

ΑΝΤ.ΑΡ.ΣΥ.Α.

Πέμπτη 24 Μαρτίου 2016

Ανακοίνωση της ΑΝΤΑΡΣΥΑ Μαγνησίας για τα σχεδιαζόμενα "hot spot" στη Θεσσαλία



Στα «hot spot», χτίζεται η ασφάλεια του κεφαλαίου …
Κανένα «Hot spot» - στρατόπεδο δούλων για την εργατική τάξη!


Τα… «καυτά σημεία» συστράτευσης Ε.Ε. - κυβέρνησης – φασιστών

«Ηot spot», το «καυτό σημείο» που δηλώνει κίνδυνο. Το σημείο που έρχεται να συγκεράσει τους φασιστικούς αλαλαγμούς της Χρυσής Αυγής με τις πολιτικές της πιο ανήθικης κυβέρνησης των ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ και με τα συμφέροντα των αιματοβαμμένων παγκόσμιων αγορών και της Ε.Ε που η ίδια   η   ελληνική   κυβέρνηση   υπερασπίζεται.   Να   γίνει   επιτέλους   ξεκάθαρο,   τα   στρατόπεδα συγκέντρωσης,   είτε   τα   ονομάσουν   «hot  spot»,   είτε   «κέντρα   φιλοξενίας»,   είτε   όπως   αλλιώς εφεύρουν οι γραβατωμένοι δολοφόνοι της Ε.Ε. και της κυβέρνησης, ήρθαν για κλιμακώσουν την επίθεση  σε  όλους   μας!  Τα   «hot  spot»   είναι   ένα   «καυτό   σημείο»   που   συστρατεύει   τους υπηρέτες των αγορών στην ίδια πλευρά.
Στην   Τουρκία   ετοιμάζεται   νομοσχέδιο   που   προωθεί   τη   χωρίς   δικαιώματα   και   αποζημίωση εργασία προσφύγων των καταυλισμών, κάνοντας τους βορά στις ορέξεις της εργοδοσίας. Η Ευρώπη παζαρεύει το ποσοστό των ψυχών που μπορεί να χρησιμοποιήσει σαν σύγχρονους σκλάβους στην προσπάθεια ανάκαμψης του κεφαλαίου. Στην Ελλάδα η κυβέρνηση αφήνει τη βρώμικη δουλειά της δολοφονίας ανθρώπων – που εγκαταλείπουν τις πατρίδες τους για να ξεφύγουν από τις βόμβες και την εξαθλίωση – στη FRONTEX, στο ΝΑΤΟ, στις κοινές περιπολίες του πολεμικού ναυτικού Ελλάδας- Τουρκίας και στο φράχτη του Έβρου. Την ίδια στιγμή, φορώντας τον ξεσκισμένο στα χείλη της πλέον μανδύα της αλληλεγγύης, χτίζει στρατόπεδα – γκέτο, τα οποία παρουσιάζει σαν την μόνη ανθρώπινη λύση.  Η κανιβαλική συμφωνία   Ε.Ε.   –  Τουρκίας  (που   καταστρατηγεί  κάθε έννοια ασύλου, κλείνει τα σύνορα, στοιβάζει τους πρόσφυγες σε στρατόπεδα και πάνω από το νεκροταφείο του Αιγαίου στήνει ένα αισχρό παιχνίδι ανταλλαγής ανθρώπων), έχει στόχο τον έλεγχο πάνω στο δυναμικό του κόσμου που θα επιβιώσει για να επανδρώσει τις γαλέρες της κερδοφορίας των ισχυρών και την εμπέδωση της κυριαρχίας της ολιγαρχίας. Αυτή η συμφωνία φέρνει την υπογραφή   της   κυβέρνησης   ΣΥΡΙΖΑ   –   ΑΝΕΛ   και   δεν   σηκώνει   καμία   ανοχή   στην   οφθαλμαπάτη αλληλεγγύης   και   ανθρωπισμού,   που   η   κυβέρνηση   πλασάρει.  Κονδύλια   από   Ε.Ε.   και   πιθανό αλισβερίσι   με   το   χρέος,   που   δημιούργησαν   και   αναλαμβάνει   πάντα   το   ρόλο   του   μπαπούλα, ξεδιάντροπα φιγουράρουν σαν κίνητρα για να υπηρετηθεί το σχέδιο της περεταίρω φτωχοποίησης της πλατιάς τάξης ντόπιων πληβείων, προσφύγων και μεταναστών. Ο στόχος είναι μέσα και έξω από τα τείχη των «hot spot»! Στόχος είμαστε όλοι μας!
Είναι η Ευρώπη των ιμπεριαλιστικών πολέμων στη Μέση Ανατολή και του κοινωνικού πολέμου που έχει αφαιμάξει τους λαούς της που υπερασπίζονται με σθένος κυβέρνηση, σύσσωμο το μπλοκ των αστικών δυνάμεων του «Μένουμε Ευρώπη» και Χρυσή Αυγή. Είναι η Ευρώπη που εξόπλισε μαζί με το ΝΑΤΟ τους φασίστες του ISIS, που πλέον σπέρνουν το θάνατο με τυφλά χτυπήματα και στις ευρωπαϊκές χώρες, μεταφέροντας στη Δύση μόνο ένα μέρος της φρίκης που ξεσπίτωσε εκατομμύρια ανθρώπους   από   τις   εστίες   πολέμου.   Είναι   η   Ευρώπη   και   το   ΝΑΤΟ   που   για   δεκαετίες   στήριζε ολοκληρωτικά καθεστώτα, τρώγοντας όλοι μαζί από τον πλούτο που παρήγαγαν για ένα κομμάτι ψωμί οι εργαζόμενοι αυτών των χωρών. Είναι Ευρώπη των μνημονίων, των κατασχέσεων πρώτης κατοικίας, της εκμετάλλευσης της εργασίας χωρίς δικαιώματα, της ανεργίας, η Ευρώπη που παρέχει άσυλο   στο   μεγάλο   επιχειρηματικό   κεφάλαιο   και   σε   φασίστες,   που   μας   καλούν   ανενδοίαστα   να υπερασπιστούμε. Αλήθεια απέναντι σε ποιόν; 
   
Η εργατική τάξη το είναι «καυτό σημείο» που φοβούνται…

Οι πρόσφυγες και οι μετανάστες δεν έρχονται να πάρουν τίποτε από την εργατική τάξη των χωρών της Ευρώπης. Δεν υπάρχει μέτρο στον ανθρώπινο πόνο, δεν υπάρχει μέτρο στην αγωνία του τι θα φάμε, που θα κοιμηθούμε, πως θα ζήσουμε! Από αυτή τη σκοπιά πρόσφυγες, μετανάστες και ντόπιοι συναντιόμαστε στο ίδιο κοινωνικό μετερίζι και η δική μας αφύπνιση για την υπεράσπιση της ζωής μας είναι το «καυτό σημείο» που τρέμουν!  Η ταξική θέση είναι το σημείο που συστρατεύει  τα στρώματα   της   πληττόμενης   πλειοψηφίας   των   ευρωπαϊκών   χωρών   και   της   Ελλάδας   με   τους πρόσφυγες και τους μετανάστες!

Ελεύθερη μετακίνηση, στέγη, τροφή, δουλειά για όλους!

Στο   Βόλο,   και   συνολικά   στην   Περιφέρεια   Θεσσαλίας,   έχει   δρομολογηθεί   να   χτιστούν στρατόπεδα συγκέντρωσης - «hot  spot», μακριά από την ζωή των πόλεων, δυσπρόσιτα, χωρίς να πληρούν συνθήκες αξιοπρεπούς διαβίωσης και κυρίως χωρίς  πρόσβαση σε υπηρεσίες, νοσοκομεία, χωρίς αλληλόδραση με το κοινωνικό σώμα. Οι εγκαταστάσεις της αντιπροσωπείας της Μερσεντές στο4ο χιλιόμετρο της οδού Βόλου – Λάρισας που προτάθηκαν από το Δ.Σ. του δήμου Βόλου, ακόμα και να υποστούν τις κατάλληλες μετατροπές για να στεγάσουν αξιοπρεπώς ανθρώπινες ζωές, προτάθηκαν ακριβώς επειδή  πληρούν την  πιο βασική  προϋπόθεση της  ίδιας της  λογικής  των  «hot  spot»: Την απομόνωση, τον εγκλεισμό και την θεώρηση των προσφύγων ως υπό επιτήρηση παθητικών σωμάτων που θα άγονται και θα φέρονται ανάμεσα σε πόλεις και χώρες σύμφωνα με τη «μεγαλοψυχία» και τα συμφέροντα των ισχυρών.
                Η εμπλοκή στρατού και μηχανισμών καταστολής στην επιλογή, το στήσιμο και τη φύλαξη των «hot  spot» δεν αφήνει καμία αμφιβολία για τις επιδιώξεις όσων συναινούν στη δημιουργία τέτοιων χώρων, θεωρώντας τους μονόδρομο στα όρια του εφικτού. Αυτό δείχνει η συμφωνία της Ε.Ε. με την Τουρκία, που προβλέπει ότι τη φρούρηση αυτών των χώρων στην Ελλάδα θα αναλάβει ο στρατός. Αυτό δείχνει η αρχική πρόταση του Δ.Σ. του δήμου Βόλου το Φεβρουάριο για δημιουργία τέτοιου χώρου στη στρατιωτική εγκατάσταση του ΚΑΑΥ στο Μαλάκι. Αυτό δείχνει και η εμπλοκή του ΥΠΕΘΑ στην επιλογή των χώρων, μετά και την πρόσφατη αυτοψία που διενήργησαν κλιμάκιο του ΥΠΕΘΑ και ο διευθυντής της Τεχνικής Υπηρεσίας της 1ης Στρατιάς Λάρισας στις εγκαταστάσεις της Μερσεντές στο Βόλο.
 Δημοτικά και Περιφερειακά Συμβούλια, κοινωνικοί και πολιτικοί φορείς που δεν αντιτάσσονται στον πυρήνα της λογικής των «hot spot» και δεν δίνουν μάχη για την ανατροπή της, δεν μπορεί να θεωρούνται αλληλέγγυοι στους πρόσφυγες! Κάθε προσπάθεια διαχείρισης στα όρια του «εφικτού» της κυβέρνησης,   είναι   διαχείριση   στα   όρια   του   «εφικτού»   της   Ε.Ε.   και   συνεπώς   μηχανισμός   στην υπηρεσία της.
 Οι ίδιοι  οι πρόσφυγες  και  οι μετανάστες,  έχουν  ήδη  αρχίσει  να  οργανώνονται  μαζί με  τον ντόπιο κόσμο που αντιλαμβάνεται πως έχουμε να βαδίσουμε έναν κοινό δρόμο. Αυτό συνέβη στην πρώτη   συνέλευση   που   οργάνωσαν   από   κοινού   πρόσφυγες   και   ο   Συντονισμός   για   το προσφυγικό/μεταναστευτικό στον Πειραιά, αυτό συνέβη στη Λάρισα, όταν οι πρόσφυγες διεκδίκησαν τόπο διαμονής στο κέντρο της πόλης και ορατότητα από το κοινωνικό σώμα και τα ΜΜΕ. Και επειδή οι ελευθερίες και τα δικαιώματα δεν χαρίζονται από κανέναν φιλάνθρωπο, χρειάζεται να επιβληθούν από όλους όσους συστρατευόμαστε στην ίδια πλευρά.
Στους   τόπους   διαμονής/   εγκατάστασης   προσφύγων/   μεταναστών   να  λάβουν   τα  ηνία   στην οργάνωση  της  ζωής  τους  οι  ίδιοι,  με  τη  στήριξη  και   την  σύμπραξη   δημοτικών  υπηρεσιών  και  τη διεύρυνσή αυτών όπου χρειάζεται και με την συνεισφορά των συλλογικοτήτων και του κόσμου που εξ’ αρχής στάθηκαν στο πλευρό των προσφύγων. Οι χώροι διαμονής/εγκατάστασης να είναι ανοιχτοί και προσβάσιμοι, εξασφαλίζοντας την ελεύθερη μετακίνηση των προσφύγων. Ακριβώς επειδή δεν είναι έγκλειστοι  να μην επιτηρούνται από στρατό και αστυνομία, αλλά  η περιφρούρησή τους να αποτελέσει  υπόθεση   εργαζομένων,   σε   συνεργασία   και   από   κοινού   με   τον   ίδιο   τον   προσφυγικό   –μεταναστευτικό πληθυσμό. Ακριβώς επειδή δεν είναι επαίτες, από κοινού με εργαζόμενους στους χώρους αυτούς και με αλληλέγγυους να στήσουν τις ζωές τους εξυπηρετώντας τις καθημερινές τους ανάγκες (συγκέντρωση ειδών πρώτης ανάγκης, παραγωγή φαγητού, τήρηση συνθηκών υγιεινής κτλ.) Να   αξιοποιηθούν   όλες   οι   γνώσεις   και   οι   δεξιότητές   τους  για   την   οργάνωση   ομάδων εκπαίδευσης,   υγείας,   φροντίδας   ηλικιωμένων,   συντονισμού   για   την   επανένωση   οικογενειών, μεταφραστών, πολιτισμικών διαμεσολαβητών κ.ο.κ.  Για την προσφορά  προς τους  ίδιους  τους υπό μετακίνηση πληθυσμούς  και στο  κοινωνικό σύνολο  ευρύτερα,  μπορούν και επιβάλλεται  να γίνουν άμεσα   προσλήψεις  ανέργων   από   Δήμους   και   Υπουργεία   στις  ειδικότητες  που   θα   χρειαστούν.  Να αξιοποιηθούν και να διαμορφωθούν κατάλληλα κτήρια που σαπίζουν στο κέντρο της πόλης – τα οποίααργότερα μπορούν να αξιοποιηθούν με πολλαπλά οφέλη στο κοινωνικό σύνολο. Να υπάρξει μέριμναγια  τη  σταδιακή  ένταξη  στο  κοινωνικό  σύνολο   όσων  προσφύγων  και   μεταναστών  εγκατασταθούν οριστικά στη χώρα μας.
 Συνεχίζοντας να παλεύουμε για ανοιχτά σύνορα και ασφαλή διέλευση προσφύγωνκαι   μεταναστών   προς  όποια   χώρα   επιθυμούν,   χωρίς   να   εγκλωβίζονται   στη   γεωπολιτικήζώνη που οι ιμπεριαλιστικοί μηχανισμοί επιλέγουν…
Συνεχίζοντας   να   αγωνιζόμαστε,   ώστε   να  πάρουν   άσυλο   (όσοι   θέλουν   να εγκατασταθούν μόνιμα στην Ελλάδα) και όποιο έγγραφο είναι απαραίτητο για τη συνέχιση του ταξιδιού τους προς τις χώρες που επιθυμούν…
Να αγωνιστούμε για να γίνουν οι τόποι διαμονής στην Ελλάδα κύτταρα κοινωνικής χειραφέτησης   για   τους   ίδιους  και   για   την   τοπική   κοινωνία!  Οι   μόνοι   που  μπορούμε   να   το επιβάλλουμε μαζί με τους πρόσφυγες και τους μετανάστες είμαστε όλοι όσοι τους νιώθουμε ταξικά μας αδέρφια, όλοι όσοι καταλαβαίνουμε ότι μαζί έχουμε χρέος να κερδίσουμε τις κοινωνικές μάχες και να φέρουμε τούμπα τον αποκρουστικό κόσμο της καπιταλιστικής κυριαρχίας.

24/03/2016


ΑΝΤΑΡΣΥΑ Μαγνησίας

Τετάρτη 16 Μαρτίου 2016

Κάλεσμα ΑΝΤΑΡΣΥΑ Μαγνησίας στο συλλαλητήριο στις 19 Μάρτη, 12:00 πλ Αγίου Νικολάου


ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΦΡΟΥΡΙΟ KAI ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΦΥΛΑΚΗ – ΑΝΟΙΧΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΓΙΑ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ

ΕΞΩ ΤΟ ΝΑΤΟ ΚΑΙ Η ΦΡΟΝΤΕΞ – ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ

ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΠΟΤΑΓΗΣ ΣΕ ΝΑΤΟ ΚΑΙ ΕΕ

Το Σάββατο 19 Μάρτη ενώνουμε τις φωνές μας σε όλη τη χώρα, τις μεγάλες πόλεις της Ευρώπης και ακόμα παραπέρα, για να επιβάλουμε το αίτημα των εκατοντάδων χιλιάδων προσφύγων: OPEN THE BORDERS- ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ! Το εργατικό κίνημα, η νεολαία που συγκλονίζουν με την αλληλεγγύη με την οποία υποδέχονται τους πρόσφυγες είναι η μόνη δύναμη που μπορεί να ανατρέψει τις πολιτικές των κυβερνήσεων της ΕΕ και του ΝΑΤΟ.

Οι ηγέτες της «πολιτισμένης Ευρώπης» προσπαθούν να ορθώσουν περισσότερα τείχη, να κλείσουν ακόμα πιο ερμητικά τα περάσματα, να κάνουν τον φόρο αίματος για την αναζήτηση ενός ασφαλούς καταφύγιου, ακόμα πιο βαρύ για τους πρόσφυγες και τους μετανάστες. Η ΕΕ είναι αυτή που με τις ιμπεριαλιστικές της επεμβάσεις γεννά τον πόλεμο, την οικονομική κατάρρευση, την οικολογική καταστροφή και την προσφυγιά.  Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ αυτές τις μέρες υπογράφει το προσφυγικό «μνημόνιο», δέχεται να παίξει το ρόλο του θύτη και δεσμοφύλακα ενώ η Τουρκία του Ερντογάν παζαρεύει στα φανερά τη σχέση της με την ΕΕ και κάτω απ’ το τραπέζι τη μοίρα του Κούρδικου λαού. Πνιγμοί, φυλακίσεις και βασανιστήρια περιμένουν τους μετανάστες ώστε να πεισθούν ότι η κόλαση που έχουν μπροστά τους είναι χειρότερη απ’ αυτήν που άφησαν πίσω τους.

Η διάκριση των μεταναστών σε «προσφύγες», «παράτυπους μετανάστες» και «μη χρήζοντες ανάγκης διεθνούς προστασίας» χρησιμοποιείται για την νομιμοποίηση των κλειστών συνόρων, των κατασταλτικών επιχειρήσεων και των στρατοπέδων συγκέντρωσης. Κυρίως φτιάχνεται ένα αντιδραστικό νομικό και επιχειρησιακό πλέγμα που δεν θα κατοχυρώνει ποτέ δικαιώματα στους μετανάστες, κατά την διάρκεια όχι μόνο της προσωρινής εγκατάστασής τους, αλλά και κατά τη διάρκεια του βάρβαρου εργασιακού βίου όσων απορροφηθούν από τα ευρωπαϊκά κράτη για φτηνή εργασία υπέρ του ευρωπαϊκού κεφαλαίου. Τα σχέδια για κήρυξη κρατών και περιοχών σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης και η ενεργή ανάμειξη του στρατού και του ΝΑΤΟ αποδεικνύουν ότι η περιστολή δικαιωμάτων είναι πλευρά ενός συνολικού δόγματος «άμυνας και ασφάλειας» ενάντια σε κάθε αποσταθεροποιητικό παράγοντα για την βάρβαρη πολιτική των ιμπεριαλιστών, ενάντια δηλαδή στις εξεργεσιακές διαθέσεις των εργαζομένων κάθε εθνικότητας με απελευθερωτικό αντικαπιταλιστικό πρόταγμα.

Όσους εχθρούς και αν προσπαθούν να κατασκευάσουν με την ξενοφοβία, την ισλαμοφοβία και το ρατσισμό, δεν μπορούν να σβήσουν την αλληλεγγύη, που τόσο απλόχερα εκφράστηκε στη χώρα μας, αλλά και σε πολλές χώρες της Ευρώπης. Οι εργαζόμενοι και οι λαοί της Ευρώπης, καταλαβαίνουν ότι η κοινή ρίζα της δυστυχίας είναι τα συμφέροντα του κεφαλαίου, και ο αγώνας είναι κοινός για να ματαιώσουν τα σχέδια των ιμπεριαλιστών ΕΕ και ΝΑΤΟ. Η μάχη για τα ανοιχτά σύνορα, για το γκρέμισμα του φράχτη, για την κατεδάφιση της Ευρώπης Φρούριο δεν είναι «μόνο» μια μάχη συμπαράστασης στους πρόσφυγες, στα θύματα του ιμπεριαλισμού από τις φτωχές και εμπόλεμες χώρες του πλανήτη, αλλά ένα αποφασιστικό βήμα για την οργάνωση και αντεπίθεση ενός μαζικού αντιπολεμικού, διεθνιστικού κινήματος που θα βάλει τέρμα στα σχέδια των ιμπεριαλιστών και θα ανατρέψει αυτή την πολιτική.

Καλούμε τους εργαζόμενους και τη νεολαία, τον κόσμο των κινημάτων αλληλεγγύης σε μαζική συμμετοχή  το Σάββατο 19 Μάρτη στις 12 το μεσημέρι στην πλ Αγίου Νικολάου, σε συγκέντρωση αλληλεγγύης στους μετανάστες κι εναντίωσης στην εμπλοκή του ΝΑΤΟ στο Αιγαίο.

Όχι στα στρατόπεδα συγκέντρωσης. Σίτιση, στέγαση, φροντίδα για όλους τους πρόσφυγες.
Ανοικτή ασφαλή διέλευση για τους πρόσφυγες - κάτω τα κλειστά σύνορα της ΕΕ.
Έξω από το ΝΑΤΟ, να σταματήσουν οι ιμπεριαλιστικές επεμβάσεις στη Συρία, καμία ελληνική συμμετοχή ή διευκόλυνση.

ΑΝΤ.ΑΡ.ΣΥ.Α. Μαγνησίας, 16/3/2016

Όλοι στη συγκέντρωση ενάντια στις μεθοδεύσεις της Continetal στον ΙΜΑΝΤΑ την Πέμπτη 17/03 στις 19:00 στην πλατεία Πανεπιστημίου

Εθνικοποίηση τώρα του «ΙΜΑΝΤΑ»

Την Παρασκευή 11 Μαρτίου οι υπεύθυνοι της εταιρίας ΙΜΑΣ ΑΕ ανακοινώνουν την απόφαση του ομίλου να αναστείλει τις εργασίες του εργοστασίου και να διώξει τους εργαζόμενους, πριμοδοτώντας τους και με ένα πρόγραμμα «εθελουσίας εξόδου», ύψους 40.000 ευρώ για κάθε μελλοντικό άνεργο. Η εν λόγω ενέργεια αποτέλεσε το επιστέγασμα της «μεγάλης προσπάθειας» που κατέβαλε η εταιρία εδώ και αρκετά χρόνια να προσαρμόσει τα δικαιώματα των εργαζομένων της στα πλαίσια του γενικευμένου κοινωνικού μεσαίωνα, που κατά διαστήματα έλαβε τη μορφή διαφόρων εκβιασμών, από δικαστικές αγωγές μέχρι και απολύσεις. Ποιος όμως είναι ο «ΙΜΑΝΤΑΣ» που ακριβοπληρώνει για μια ακόμη φορά το πέταμα δεκάδων εργαζομένων στα αζήτητα;
Είναι εργοστάσιο που ανήκει στο γερμανικό όμιλο της Continental. Για δεκαετίες ήταν ο αποκλειστικός προμηθευτής της ΔΕΗ στους ταινιόδρομους των λιγνιτωρυχείων. Ταύτισε την παραγωγή του (καθώς και μια σειρά άλλων βιομηχανιών της περιοχής όπως ο κολοσσός του χάλυβα ΜΕΤΚΑ) με βασικούς κοινωνικούς τομείς, οι οποίοι ακριβοπληρώθηκαν άμεσα και έμμεσα τόσο με την εργασία των εργατών των εργοστασίων, όσο και από το γενικό κοινωνικό πλούτο, μέσω των συμφωνιών που έκλειναν με τη ΔΕΗ. Παρόλα αυτά όχι μόνο τα εργοστάσια αυτά δεν εθνικοποιήθηκαν ποτέ, με αποτέλεσμα ένα τεράστιο κομμάτι του κοινωνικού πλούτου να γίνεται μέρισμα των μετόχων της Continental, της ΜΕΤΚΑ και μιας σειράς άλλων ομίλων, αλλά σήμερα να κλείνουν ως μη «ανταγωνιστικά», την ώρα που η ΔΕΗ ιδιωτικοποιείται ως «ζημιογόνα». 
Το κλείσιμο του «ΙΜΑΝΤΑ» αναδεικνύει δυο αλληλένδετα ζητήματα. Το ζήτημα της εργασίας και το ζήτημα του τι και πως παράγουμε. Η Continental κλείνει το εργοστάσιο γιατί τη στιγμή που τα φτηνά εργατικά χέρια είναι ο κανόνας, δεν ανέχεται να έχει στον όμιλό της ένα εργοστάσιο που θα αποτελεί την εξαίρεση. Ταυτόχρονα διατηρεί και ενισχύει το «δικαίωμά» της να παράγει ό,τι θέλει, όσο θέλει και με όποιον τρόπο θέλει. Αν πραγματικά θέλουμε να λύσουμε το πρόβλημα της εργασίας όχι μόνο για τους αυριανούς ανέργους του «ΙΜΑΝΤΑ», αλλά για τους εκατομμύρια ανέργους, βασική προϋπόθεση είναι οι στρατηγικοί παραγωγικοί πυλώνες να περάσουν στα χέρια και τον έλεγχο της κοινωνίας και κατ’ επέκταση να εθνικοποιηθούν, χωρίς να δοθεί αποζημίωση στις εταιρίες – ιδιοκτήτες τους. Γιατί ρεαλισμός είναι εκείνο που μπορεί να διατηρήσει μια κοινωνία ζωντανή και όχι εκείνο που επί δεκαετίες τη σκοτώνει.  
Η μάχη αυτή είναι μια μάχη ζωής που περιλαμβάνει και πολιτικές προϋποθέσεις, αλλά και τον ίδιο το μετασχηματισμό του εργατικού κινήματος. Θα υλοποιηθεί σε ρήξη με την ΕΕ, τους μηχανισμούς της και τις συμφωνίες της. Σε ρήξη με το κεφάλαιο, τα κέρδη του, την εξουσία και την ιδιοκτησία του. Με βασικό κέντρο υλοποίησης ένα ταξικά ανασυγκροτημένο εργατικό κίνημα που δε θα προσπερνά απλά τις ηγεσίες του σημερινού συνδικαλιστικού κινήματος, αλλά θα άρει τη λογική της υποταγής στις επιδιώξεις της εργοδοσίας, που διαπερνά την κορυφή και τη βάση του σημερινού συσχετισμού στο εργατικό κίνημα. Η λογική της υποταγής στον εργοδότη και η μετατροπή των συνδικάτων σε φερέφωνα των δικών του απαιτήσεων (βλ. αίτημα για φτηνό ρεύμα στις βιομηχανίες) ήταν αυτή που όχι απλά απέτυχε παταγωδώς να κρατήσει ανοιχτά τα εργοστάσια στο Βόλο, αλλά τελικά συνέβαλε στην εμπέδωση της λογικής του καπιταλιστικού μονόδρομου και των αδιεξόδων για την εργαζόμενη πλειοψηφία. Στο κάδρο λοιπόν των υπευθύνων για το κλείσιμο του ΙΜΑΝΤΑ πρέπει να μπουν οι φάτσες όλης της συνδικαλιστικής γραφειοκρατίας της περιοχής (βλ. ΕΚΒ) μαζί με τα πειθήνια όργανά της και όχι οι εργάτες του «ΙΜΑΝΤΑ», που πριν λίγο καιρό έδωσαν τον πιο τίμιο αγώνα, για την επαναπρόσληψη των συναδέλφων τους και για μία ζωή με δικαιώματα. Αυτοί που προτίμησαν «διακοπές στη Ρόδο» και το υποτιθέμενο συνέδριο της ΓΣΕΕ, από τη μάχη ενάντια στην Continental, (το ΕΚΒ δεν κάλεσε ούτε συνέλευση αντιπροσώπων, όπως ζήτησαν εργάτες του «ΙΜΑΝΤΑ» και άλλων εργοστασίων…!!!) δεν έχουν καμία σχέση με το εργατικό κίνημα. Το νέο εργατικό κίνημα δε θα γεννηθεί ως προϊόν μιας καλύτερης διαπραγμάτευσης με την εργοδοσία, αλλά ακριβώς επειδή θα σπάσει αυτή τη διαπραγμάτευση προς όφελος της κοινωνικής πλειοψηφίας. 


Όλοι στη συγκέντρωση ενάντια στις μεθοδεύσεις της Continetal στον ΙΜΑΝΤΑ την Πέμπτη 17/03 στις 19:00 στην πλατεία Πανεπιστημίου

16/03/2016

ΑΝΤΑΡΣΥΑ Μαγνησίας

Παρασκευή 4 Μαρτίου 2016

Κείμενο υπογραφών φαντάρων απο 57 μονάδες ενάντια στα HOT-SPOT, την εμπλοκή του ΝΑΤΟ και του πολέμου εναντίων των μεταναστών


ΦΑΝΤΑΡΟΙ ΑΠΟ 57 ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ HOT SPOT, ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ ΝΑΤΟ


Θα παραμείνει η Ελλάδα στη συνθήκη Σέγκεν, θα συνδεθεί το προσφυγικό με τις διαπραγματεύσεις για το χρέος, θα απομονωθεί η Άγκυρα σε διεθνές επίπεδο;

Γρήγορα τα κροκοδείλια δάκρυα για το δράμα των προσφύγων αντικαταστάθηκαν από την κυνικότητα της αστικής πολιτικής, την καταστολή των εθελοντών που έσωζαν ζωές, τους εκβιασμούς και τις απειλές, που επικαλείται η κυβερνητική πολιτική για να εφαρμόσει τη βάρβαρη πολιτική της, τις συμφωνίες της με την Ε.Ε. 


Με την απόφαση δραστηριοποίησης Νατοϊκής αρμάδας κατά των μεταναστών στο Αιγαίο -όλοι καταλαβαίνουν και την ένταση των ιμπεριαλιστικών ανταγωνισμών, αλλά την απειλή συνολικότερης πολεμικής κλιμάκωσης που ελλοχεύει, με την συμμετοχή της Φρεγάτας ΣΑΛΑΜΙΣ-, ενώ ευρωπαϊκός στόλος περιπολεί στα χωρικά ύδατα της Λιβύης και με την συμμετοχή ελληνικού υποβρυχίου απειλώντας με νέα επέμβαση των ευρωπαϊκών μισθοφορικών στρατευμάτων! 

Η δικιά μας επικαιρότητα όμως παραμένει ο δυστυχισμένος, απελπισμένος συνάνθρωπος, που έχει περάσει τα μύρια όσα για να γλυτώσει από τους πολέμους και τις επεμβάσεις, έχει θαλασσοπνιγεί, συχνά χάνοντας αγαπημένα του πρόσωπα, για να διεκδικήσει σωτηρία και ένα καλύτερο μέλλον.
Μας διέταξαν να εργαστούμε ως είλωτες προκειμένου να υλοποιηθεί η απόφαση του υπουργικού συμβουλίου, που προβλέπει ο Στρατός να φτιάξει, λειτουργήσει, συντονίσει hotspots, μετατρέποντας παράλληλα δύο εγκαταλειμμένα στρατόπεδα σε «κέντρα μετεγκατάστασης» μεταναστών! Ονόμασαν το προσφυγικό ζήτημα «εθνική κρίση» και κινήθηκαν να το αντιμετωπίσουν με πολεμικούς όρους! Αυτός είναι «ο κοινωνικός ρόλος του Στρατού», που αποκαλύπτει το πραγματικό κατασταλτικό του πρόσωπο! Έτσι εφαρμόζεται ο νέος νόμος για τη θητεία που μετατρέπει το Φαντάρο σε Δωρεάν Εργατικό Δυναμικό, Πραιτοριανό που στρέφεται εναντίον του εσωτερικού εχθρού, Αναλώσιμου του ελληνοτουρκικού ανταγωνισμού μεταξύ δύο αδίστακτων αστικών τάξεων.
Φυσικά η οργή και η αγανάκτηση δεν αφορά μόνο την κούραση και το προσωπικό μας χώσιμο. Όσα και να κάνουμε, όσο ιδρώτα και να χύσουμε, δε μπορεί να φιλοξενηθεί άνθρωπος σε αυτούς τους χώρους. Την ίδια στιγμή που ο Κόκκαλης και όλοι οι «εθνικοί» προμηθευτές και εργολάβοι κερδίζουν και πάλι εκατομμύρια ευρώ!
Είναι τουλάχιστον χυδαία η προσπάθεια της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ να τσουβαλιάσει εμάς και όσα κοινωνικά κινήματα αντιστεκόμαστε στην αντιμεταναστευτική τους πολιτική με τους αιματοβαμμένους ρατσιστές δολοφόνους ΝΑΖΙ της Χρυσής Αυγής. Νοιώθουμε αηδία για το σύνολο της «δημοκρατικής και φιλέσπαχνης» Ευρωπαϊκής Ένωσης και το ΝΑΤΟ, που στέλνουν μισθοφορικές στρατιωτικές και κατασταλτικές δυνάμεις -στις οποίες συμμετέχουν οι Ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις-, σηκώνουν νέα Τείχη σε Βουλγαρία και ΠΓΔΜ, προσπαθώντας να παρουσιάζουν τους Μετανάστες ως τους Εβραίους της εποχής μας! Η αντιμετώπισή τους αποτελεί ταυτόχρονα προπομπό για το γενικευμένο καθεστώς εργασιακής βαρβαρότητας και διάλυσης κάθε δικαιώματος. Η δαιμονοποίηση των μεταναστών ως ισλαμοφοβία δικαιολογεί στους ευρωπαϊκούς λαούς την κρατική τρομοκρατία, αιτιολογεί τα μέτρα διαρκούς έκτακτης ανάγκης, την περιστολή δικαιωμάτων, ετοιμάζει την επόμενη μέρα για το σύνολο των εργαζομένων. Ελλάδα-Τουρκία-ΝΑΤΟ-Ε.Ε παρατάσσουν πλέον όλο και πιο ωμά, και πιο επίσημα, τους στρατούς τους απέναντι στις ορδές των σύγχρονων «βαρβάρων», των μεταναστών. Τα «εθνικά μίση», οι «προαιώνιοι εχθροί», όλοι οι «διακρατικοί ανταγωνισμοί» ενώ παραμένουν, τελικά προσαρμόζονται στα σύγχρονα δόγματα Άμυνας / Ασφάλειας που περιφρουρούν την κερδοφορία του Κεφαλαίου.
Όσοι μιλούν για αποτυχημένα κράτη και υποδεέστερους λαούς εκστρατεύοντας εναντίον τους –και οι ελληνικές βάσεις, ο ελληνικός στρατός ήταν και είναι μαζί τους στους βρώμικους πολέμους τους από τα Βαλκάνια έως την Λιβύη, από το Μάλι έως το Αφγανιστάν-, όσοι χαρακτηρίζουν και αντιμετωπίζουν τους ανθρώπους ως σκουπίδια και κάνουν επιχειρήσεις Σκούπα ονομάζοντας τες «Ξένιος Δίας». Τώρα μετατρέπουν ολόκληρες ζώνες σε Στρατόπεδα Συγκέντρωσης (συγγνώμη «Κέντρα Φιλοξενίας») για τον έλεγχο-καταγραφή μεταναστών προς Διαλογή για Απέλαση ή για βάναυση εκμετάλλευση! Και αυτούς αφού τους ξεζουμίσουν, θα τους ξεφορτωθούν, όταν δεν θα τους χρειάζονται πια ή αν σηκώσουν κεφάλι, επαναπροωθώντας τους…
Ένας είναι ο Εχθρός για τις αστικές τάξεις και τα κράτη τους: οι εργαζόμενοι, είτε παλεύουν για το δίκιο τους είτε μετακινούνται χωρίς την άδεια τους, έστω και αν οι δικές τους επεμβάσεις τους οδηγούν στον ξεριζωμό. Το ελληνικό κράτος και ο στρατός είναι μέρος του προβλήματος και όχι της λύσης του. Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ συνεχίζει τον Πόλεμο κατά της Τρομοκρατίας, συμμετέχει στα ιμπεριαλιστικά σχέδια, στοχοποιεί τις «Ασύμμετρες Απειλές» (μετανάστες, κοινωνικά κινήματα). Αναπαράγει τον πλαστό διαχωρισμό σε καλούς πρόσφυγες πολέμου-κακούς οικονομικούς μετανάστες.
Αυτό το καταλαβαίνουν οι φαντάροι, οι υπαξιωματικοί και αξιωματικοί καθώς είναι αυτοί που εκπαιδεύονται για την εφαρμογή των δογμάτων Άμυνας-Ασφάλειας, την χρήση του στρατού στο εσωτερικό της χώρας. Και πλέον υπάρχουν συνάδελφοι που ανοικτά διαχωρίζουν τη θέση τους. Αρνούνται να γίνουν Συμμέτοχοι-Συνένοχοι στον Ευρωπαϊκό Πόλεμο εναντίον των προσφύγων-μεταναστών. Τόσο σε μονάδες της Θεσσαλονίκης, όσο και της Αθήνας βγήκαν Παραπονούμενοι και Αρνήθηκαν να προσφέρουν οποιαδήποτε υπηρεσία στα HOT SPOT παρά τις απόπειρες τρομοκράτησης από τη μεριά της ιεραρχίας.
ΔΕΝ ΠΟΛΕΜΑΜΕ ΔΕΝ ΚΑΤΑΣΤΕΛΟΥΜΕ ΔΕΝ ΚΥΝΗΓΑΜΕ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ
Οι αγωνιζόμενοι φαντάροι είμαστε απέναντι σε όλα αυτά. Στα παλιά και νέα εγκλήματα τους.
Καλούμε σε Κίνημα Μαζικό, Μέσα και Έξω από τον Στρατό.
Να μπλοκάρουμε με κάθε τρόπο Frontex, NATO και Ευρωστρατό, τη δράση των Ενόπλων Δυνάμεων στο διαρκές φονικό. Δε συμμετέχουμε σε περιπολίες σύλληψης. Θα βοηθήσουμε στο γκρέμισμα των φρακτών και όχι στη δημιουργία νέων. Κανένας φαντάρος να μη μπει στα πλοία των διεθνών αποστολών. Πλοία, υποβρύχια και αεροπλάνα να καθηλωθούν στις βάσεις τους, καμία βοήθεια στον ανεφοδιασμό τους. Να κλείσουν οι βάσεις του θανάτου. Να ανατραπούν οι συμφωνίες με το κράτος Φονιά-Ισράηλ, να διαλυθούν ΝΑΤΟ-Ε.Ε.
Αρνούμαστε τη μετατροπή του ελληνικού στρατού σε κατασταλτικό μηχανισμό είτε αφορά τους μετανάστες είτε τα κοινωνικά κινήματα. Δε θα δεχτούμε να καλύπτουμε με «εθελοντική εργασία» τις ελλείψεις των κοινωνικών δομών. Για εμάς ασύμμετρη απειλή είναι ο ταξικός πόλεμος που έχουν εξαπολύσει εναντίον μας, οι κυβερνήσεις και τα συμφέροντα που στηρίζουν.
Καλούμε τους συναδέλφους μας να μη δείξουν μόνο οίκτο και συμπόνια αλλά να δουν τα κοινά ταξικά συμφέροντα. Οι ίδιοι αστικοί θεσμοί, οι ίδιες αστικές πολιτικές, οι ίδιες αστικές κυβερνήσεις τσακίζουν και τα δικά μας όνειρα. Αυτό που ζούνε τώρα οι πρόσφυγες, ο διαρκής διωγμός από ολοκληρωτικούς μηχανισμούς κάθε είδους, ο αγώνας για αξιοπρέπεια και επιβίωση, το θλιβερό παρόν τους είναι για πολλούς από εμάς το εφιαλτικό παρόν και μέλλον που δεν πρέπει να ζήσουμε. Εμείς καλούμε τους συναδέλφους φαντάρους να αρνηθούν την συμμετοχή τους στον ευρωπαϊκό πόλεμο εναντίον των μεταναστών. Δεν θα γίνουμε εμείς ούτε ως Δωρεάν Εργατικό Δυναμικό, ούτε ως Προσωπικό Λειτουργίας-Φρούρησης στα Στρατόπεδα Συγκέντρωσης, ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ στην εκμετάλλευση-καταπίεση-φυλάκιση-διαλογή Προσφύγων-Μεταναστών, των ανθρώπων της τάξης μας. 
Εμείς δηλώνουμε την καθολική άρνηση μας. Καμιά Υπηρεσία στα HOT SPOT-Στρατόπεδα Συγκέντρωσης.
Έχουμε επίγνωση ότι οι επόμενες εξεγέρσεις θα βρουν τους από κάτω είτε ενωμένους είτε σε αλληλοσπαραγμό. Δεν υπάρχει σήμερα μεγαλύτερη έμπρακτη αλληλεγγύη και μεγαλύτερη υπηρεσία στους εαυτούς μας από το να χτυπήσουμε το κακό στη ρίζα του. Είμαστε κομμάτι του σύγχρονου αντιπολεμικού και εργατικού κινήματος που μπορεί να υπάρξει μόνο μέσα από μια εργατική και διεθνιστική σκοπιά.
ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΑΠΟ 57 ΜΟΝΑΔΕΣ
503 Τάγμα Προκαλύψεως Νέα Βύσσα Ορεστιάδας, Στρατόπεδο ΧVI Μ/Κ Διδυμότοιχο, 95 ΑΔΤΕ/1 Καστελόριζο, 228 ΜΚ Χίο, ΝΝΚ, 305 ΣΠΤΧ, 585 Τπ Καστοριά, 80 ΑΔΤΕ, Φρεγάτα ΣΑΛΑΜΙΣ, 16η Μεραρχία, 3η Ταξιαρχία, 34η Ταξιαρχία, 558 Μ/Κ ΤΠ, HAWK Θεσσαλονίκης, 96 ΜΕΘ, 698 ΑΒΠ, ΤΑΞΥΠ, ΜΕΡΥΠ, 547 Aερομεταφερόμενο Τάγμα Ρεθύμνου, ΚΕΕΜ Σπάρτης, 616 Τάγμα Πεζικού, ΚΕΤΘ Αυλώνα, 535 ΜΚ/ΤΠ 31η Ταξιαρχία, ΚΕΤΧ Πάτρας, ΚΕΝ Μεσολογγίου 2/39 ΣΠ, 526 ΜΚ/ΤΠ, 124 ΠΒΕ Τρίπολη, 29η Ταξιαρχία Πεζικού Στρατόπεδο Λοχαγού Παράσχου, ΑΣΔΥΣ, 221 ΕΜΑ ΠΛΑΤΥ ΕΒΡΟΥ, 401 Στρατιωτικό Νοσοκομείο Λόχος Διοίκησης, ΚΕΠΒ Θήβα, 16 ΤΥΠ, ΚΕΜΧ Ναυπλίου, Στρατόπεδο Χατζηπεντή Έβρου, 211 ΜΚ/ΤΟ, 95 ΛΑΤΕΘ, 116 ΠΜ Άραξος, 3o ΤΑΓΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΑΓΕΙΡΩΝ – ΤΜΗΜΑ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΓΥΘΕΙΟ, 647 ΜΚ/ΤΠ ΛΙΤΟΧΩΡΟ, 50 ΠΕΑ/ΑΠ, ΛΟΧΟΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΔΒ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ Β”, 219 ΚΙΧΝΕ ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟ, 173 ΜΕΑΠ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ, 516 ΜΚ/ΤΠ, 424 ΣΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ ΒΟΓΙΑΤΖΗ ΦΕΡΕΣ ΕΒΡΟΥ, 642 ΤΠ, ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ ΜΠΟΥΓΑ, 32 ΜΠΠ Π.Ν, ΚΕΝ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ, 643 ΤΕ Χιος , 123 ΠΤΕ, 618 Μ/Κ, 296 Μ/Κ ΤΕ, 22 ΕΜΑ ΠΕΤΡΟΧΩΡΙ ΞΑΝΘΗΣ

ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ

Τετάρτη 2 Μαρτίου 2016

Ανακοίνωση της Αριστερής Παρέμβασης στη Θεσσαλία για την επιχείρηση προπηλακισμού και τρομοκράτησης μελών της απο ομάδα της Χρυσής Αυγής


Δελτίο τύπου

Χρυσαυγήτες επιχειρούν να τρομοκρατήσουν…
 αυτό που φοβούνται

Με τη λήξη του περιφερειακού συμβουλίου της 29ης Φεβρουαρίου, ομάδα 15 περίπου μελών της Χρυσής Αυγής, που βρισκόταν από την αρχή της συνεδρίασης εντός της αίθουσας του συμβουλίου, προπηλάκισαν και επιχείρησαν να τρομοκρατήσουν με απειλές κατά της σωματικής τους ακεραιότητας τον περιφερειακό σύμβουλο της Αριστερής Παρέμβασης στη Θεσσαλία Ντούρο Στάθη, καθώς και μέλη της παράταξης που βρίσκονταν στη συνεδρίαση. Το σύνθημα είχε δοθεί πολύ ώρα πριν, όταν κατά τη διάρκεια της συζήτησης του περιφερειακού συμβουλίου για το μεταναστευτικό, η εν λόγω ομάδα, με το σιγοντάρισμα τόσο των περιφερειακών συμβούλων της Χρυσής Αυγής, όσο και μερίδας συμβούλων της ΝΔ και του κ. Αγοραστού, επιχείρησαν να παρέμβουν προκλητικά σε τοποθετήσεις συμβούλων που διαφοροποιούνταν από την κυρίαρχη αφήγηση. Είναι εμφανές λοιπόν πως η επιχείρηση εκφοβισμού εναντίον της Αριστερής Παρέμβασης, όχι απλά οργανώθηκε και εκτελέστηκε καθ’ υπόδειξη των περιφερειακών συμβούλων της Χρυσής Αυγής, Π. Ηλιόπουλου και Α. Καλούτσα, αλλά έφερε και την κάλυψη μερίδας του ίδιου του περιφερειακού συμβουλίου. Οι απειλές ότι «θα μας λιώσουν», «θα μας σβήσουν», να «μην τολμήσουμε να μιλήσουμε» ξεκαθαρίζουμε ότι δεν έπιασαν ούτε θα πιάσουν τόπο!
Επιχειρούν να τρομοκρατήσουν για να κρύψουν το δικό τους φόβο. Ένας φόβος που πηγάζει από το ίδιο το ταξικό αντανακλαστικό της μεγάλης πλειοψηφίας του λαού μας, ο οποίος με κάθε μέσο και τρόπο, στέκεται αλληλέγγυος στους μετανάστες και τους πρόσφυγες, ακυρώνοντας στην πράξη κάθε σχέδιο διάδοσης του ρατσιστικού και φασιστικού δηλητήριου και δημιουργώντας το έδαφος υπεράσπισης των κοινωνικών δικαιωμάτων και ελευθεριών κάθε ανθρώπου, απ΄ όπου και αν κατάγεται. Τρομάζουν μπροστά στην κατάρρευση των κηρυγμάτων μίσους που εξαπολύουν, αλλά κυρίως στη δυνατότητα που γεννάται, ντόπιοι και ξένοι εργαζόμενοι να δώσουν ένα αποφασιστικό χτύπημα τόσο στην ιμπεριαλιστική πολεμική μηχανή, όσο και στη μηχανή του διαρκούς κοινωνικού πολέμου που βιώνουμε μέσα σε κάθε καπιταλιστική μητρόπολη. Μα πάνω απ΄ όλα βάζουν στο στόχαστρο την αντικαπιταλιστική αριστερά ως εκείνη τη δύναμη που μπορεί να ενώσει το υποκείμενο της εκμετάλλευσης για να καταργήσει την κοινωνία της εκμετάλλευσης.     
Η Χρυσή Αυγή επιλέγει να στοχοποιήσει την αντικαπιταλιστική αριστερά σε μια περίοδο που η κοινωνική αναμέτρηση, η πάλη για να ζήσουμε αλλιώς σε έναν κόσμο που κυριαρχεί ο μονόδρομος της κοινωνικής καταστροφής οξύνεται. Σε μια περίοδο που κρίνεται η μάχη για το ασφαλιστικό, η μνημονική συνέχεια και σταθερότητα και η δυνατότητα του κεφαλαίου να φτιάξει στρατόπεδα απλήρωτης εργασίας από ντόπιους και ξένους εργάτες. Μας στοχοποιεί ως βασικό ανάχωμα στα σχέδια του κεφαλαίου και ως την πνοή της επανεξόρμησης των νικηφόρων αγώνων της κοινωνικής πλειοψηφίας. Για να είμαστε στο στόχαστρο των πιο επιθετικών εκφραστών του κεφαλαίου κάποιον ενοχλούμε. Κάτι κάνουμε καλά και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε. Καλούμε ταυτόχρονα όλες τις περιφερειακές παρατάξεις, το περιφερειακό συμβούλιο, καθώς και κάθε κοινωνική και πολιτική συλλογικότητα να πάρει θέσει ενάντια στις εν λόγω μεθοδεύσεις της Χρυσής Αυγής. Καλούμε κάθε έκφραση του λαϊκού κινήματος να συμβάλει στην απομόνωση των φασιστών και στη συνολική ήττα των εκφραστών της αστικής πολιτικής.
      

Αριστερή Παρέμβαση στη Θεσσαλία – Ανταρσία για την Ανατροπή

Δευτέρα 29 Φεβρουαρίου 2016

Ανακοίνωση της ΑΝΤΑΡΣΥΑ για την εμπλοκή του ΝΑΤΟ στο μεταναστευτικό


Έξω το ΝΑΤΟ από το Αιγαίο

Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ συμφώνησε μέσα σε δύο λεπτά με τη στρατιωτική, ένοπλη λύση στο προσφυγικό πρόβλημα. Συμφώνησε να δολοφονήσει τους πρόσφυγες βάζοντας ανάμεσα στη σωτηρία τους και το θάνατο, τα όπλα του ΝΑΤΟ, ενδίδοντας σε ακόμα έναν εκβιασμό των «φωτισμένων εταίρων» της ΕΕ, αυτή τη φορά για την έξοδο από τη συνθήκη Σένγκεν.

Ο στρατολάγνος, ακροδεξιός κυβερνητικός εταίρος της «αριστεράς» Καμμένος, ως άλλος Σημίτης ευχαρίστησε το ΝΑΤΟ και είχε το θράσος να αφιερώσει τη συμφωνία για την επιχειρησιακή ανάμειξη του στόλου, στη μνήμη των αδικοχαμένων του πολεμικού ελικοπτέρου που κατέπεσε κατά τη διάρκεια στρατιωτικής άσκησης.

Έτσι λοιπόν, η κυβέρνηση, με τη συνεργασία της πολεμοκάπηλης ΕΕ, πηγαίνει την υπόθεση ένα επίπεδο πιο πάνω από την υπεράσπιση του απάνθρωπου φράχτη του Έβρου, στέλνοντας το μήνυμα ότι πλέον, οι κάνες των όπλων του «δυτικού πολιτισμού» θα στοχεύουν τους ανθρώπους που παλεύουν για την ίδια τους τη ζωή. Η ΕΕ, αφού ξεκίνησε ήδη να περιορίζει τις δημοκρατικές ελευθερίες μέσα στα σύνορά της, ξεκαθαρίζει και στους απέξω ότι ούτε ανθρωπιστική είναι, ούτε πολιτισμένη, ούτε συμπονετική, παρά μόνο και αποκλειστικά, απάνθρωπα καπιταλιστική.

Η εμπλοκή του ΝΑΤΟ θα προκαλέσει τη κλιμάκωση της ιμπεριαλιστικής επέμβασης στη Συρία και ευρύτερα στην περιοχή και του πολεμικού ανταγωνισμού Ελλάδας - Τουρκίας στα θαλάσσια σύνορα του Αιγαίου! Όπου υπήρξε εμπλοκή του ΝΑΤΟ δεν είχαμε ποτέ ειρήνη, αλλά προβοκάτσιες, "θερμά επεισόδια" και πολεμικές συγκρούσεις.

Απέναντι στα κανόνια τους, να υψώσουμε τις σημαίες τις αλληλεγγύης στους πρόσφυγες, να αντιτάξουμε τα δικά μας κοινά συμφέροντα των λαών Ελλάδας και Τουρκίας, να γκρεμίσουμε την «Ευρώπη-φρούριο».

Έξω το ΝΑΤΟ και όλοι οι ιμπεριαλιστές από την περιοχή, ειρήνη – δημοκρατία – συνεργασία των λαών ενάντια στις αστικές τάξεις και σε κάθε καταπίεση.

Να πέσει ο φράκτης στον Έβρο - Ελεύθερη είσοδο και έξοδο προσφύγων και μεταναστών από τα σύνορα.

Εργατική, ταξική και διεθνιστική αλληλεγγύη σε πρόσφυγες και μετανάστες

Έξω το ΝΑΤΟ από το Αιγαίο, έξω η Ελλάδα από ΝΑΤΟ και ΕΕ.

ΑΝΤ.ΑΡ.ΣΥ.Α.

Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2016

Ανακοίνωση της ΑΝΤΑΡΣΥΑ ΜΑγνησίας για την προσπάθεια δημιουργίας στρατοπέδων συγκέντρωσης στο Βόλο


Κανένα στρατόπεδο συγκέντρωσης- hot-spot ποτέ και πουθενά

Είναι πλέον δύσκολο να κρυφτούν οι επιδιώξεις των εκφραστών της κυρίαρχης πολιτικής για τη διαχείριση των εκατοντάδων χιλιάδων μεταναστών που ξεριζώνονται από τους τόπους τους μέσω του πολλαπλού και διαρκούς πολέμου των δυνάμεων του κεφαλαίου. Τα κροκοδείλια δάκρια και η αλληλεγγύη-φιλανθρωπία του θεαθήναι και της οικονομικής και πολιτικής εξαργύρωσης αποτελούν το πέπλο για το ακριβοπληρωμένο από την ΕΕ σχέδιο εγκλεισμού των μεταναστών σε στρατόπεδα συγκέντρωσης – hot spots, τη διαλογή τους σε εκμεταλλεύσιμους και μη και τη χρησιμοποίηση τους τελικά ως σύγχρονους σκλάβους στον καταστροφικό μαραθώνιο για την ανάκαμψη της κερδοφορίας του κεφαλαίου.  Η πρόταση τελικά του Δήμου Βόλου όπως αποτυπώθηκε στο δημοτικό συμβούλιο της 24ης Φεβρουαρίου για τη δημιουργία «χώρου φιλοξενίας»- στρατοπέδου συγκέντρωσης, στη στρατιωτική εγκατάσταση του ΚΑΑΥ στο Μαλάκι, αποτελεί απλά το επιστέγασμα αυτής της λογικής.
Η πρόταση της δημοτικής αρχής για τη χρησιμοποίηση του εν λόγω στρατιωτικού χώρου δείχνει ξεκάθαρα τι προθέσεις υπάρχουν από την πλευρά των ελληνικών κρατικών αρχών σε κεντρικό και τοπικό επίπεδο. Πρώτη επιδίωξη είναι η αναβαθμισμένη εμπλοκή του στρατού σε όλες της πτυχές διαχείρισης των μεταναστών με την αναβάθμιση του κατασταλτικού του ρόλου. Η εμπλοκή του ΝΑΤΟ στο Αιγαίο και  οι ασκήσεις καταστολής κοινωνικών εξεγέρσεων, αποτελούν κομμάτια του ίδιου παζλ. Είναι ξεκάθαρο δε, πως η εμπλοκή του στρατού, στοχεύει να αποκόψει την κοινωνική πλειοψηφία και κατ επέκταση το ίδιο το κίνημα με τους ανθρώπους εκείνους που μπορεί να προέρχονται από διαφορετικές χώρες, να μιλάνε άλλες γλώσσες και να πιστεύουν σε άλλους θεούς, αλλά έχουν την ίδια προοπτική με εμάς. Τέλος η επιλογή ενός χώρου μακριά από το αστικό κέντρο προκρίνει περισσότερο τη λογική των «μιασμάτων», των ανθρώπων δεύτερης κατηγορίας και ειδικού καθεστώτος, παρά των ανθρώπων με ίσα δικαιώματα.
Αναπόσπαστο στοιχείο του παραπάνω σχεδίου είναι το ρατσιστικό μίσος που σπέρνει αφειδώς η ναζιστική οργάνωση της Χρυσής Αυγής και τα διάφορα εθνικιστικά της παρακλάδια. Στο πλαίσιο αυτό επιχειρεί να στρέψει μέρος της κοινωνίας του Βόλου ενάντια στους μετανάστες και να τους ποτίσει με ένα δηλητήριο που αποκλειστικό στόχο έχει να χρήσει τους μετανάστες ως ανθρώπους χωρίς δικαιώματα και γι αυτό να τους κάνει ακόμη πιο εκμεταλλεύσιμους στις όρεξης της εργοδοσίας.  Έτσι τα στελέχη της επιχείρησαν να εμφανιστούν στο δημοτικό συμβούλιο του Βόλου ως εκφραστές της υποτιθέμενης «κοινωνικής αγανάκτησης» εναντίων των μεταναστών, επιχειρώντας με χυδαίο τρόπο να ταυτίσουν τις ιδέες του μίσους που εκφράζουν, με οποιονδήποτε προβληματισμό μπορεί να έχει η κοινωνία γύρο από την διαχείριση των μεταναστών. Στα ίδια πλαίσια με μια φτηνή προβοκάτσια του βουλευτή τους Π. Ηλιόπουλου, επιχείρησαν να συνδέσουν την επίθεση που δέχτηκαν στο δημοτικό συμβούλιο, με την ΑΝΤΑΡΣΥΑ και τον περιφερειακό της σύμβουλο Ντούρο Στάθη (καταγγελία στον τηλεοπτικό σταθμό TRT). Η πολιτική δύναμη που στα περιφερειακά συμβούλια είναι το ήσυχο κατοικίδιο του κ. Αγοραστού, που συντάσσεται με όλη την ουσία της πολιτικής που εφαρμόζει, καθώς και ο άδηλος σύμμαχος της δημοτικής αρχής του Βόλου, επιλέγει να στοχοποιήσει τους φορείς της μαχητικής εργατικής αντιπολίτευσης.  Οι δυνάμεις της ΑΝΤΑΡΣΥΑ δίνουν τη μάχη της κοινωνικής ανατροπής, εκθέτοντας παντού τα πρόσωπά τους, τις θέσεις τους και την αντίληψη τους. Πίσω λοιπόν από τη ρηχή και ανέξοδη αντιμνιμονιακή φρασεολογία της Χρυσής Αυγής προβάλει ο ρόλος του ναζιστικού μορφώματος ως ένας άλλος δρόμος εμπέδωσης της αστικής πολιτικής και ως η πέμπτη φάλαγγα του συστήματος ενάντια στο κίνημα και τους αγωνιστές του.  
Μπροστά μας έχουμε μια μεγάλη μάχη. Να ηττηθεί οποιοδήποτε σχέδιο δημιουργίας στρατοπέδων συγκέντρωσης-hot spots, να ηττηθεί το σχέδιο διαλογής των προσφύγων και των μεταναστών, ανάλογα με τις ανάγκες του κεφαλαίου. Για να γίνει αυτό χρειάζεται ένα μαχητικό κίνημα που θα ενοποιεί την αντιπολεμική πάλη και την αλληλεγγύη με τον αγώνα της θιγόμενης πλειοψηφίας στη χώρα μας για την αποτίναξη του «μνημονιακού κεκτημένου» και θα την αναδεικνύει σαν μια ενιαία αναμέτρηση. Από την άλλη πρέπει με όρους κινηματικής διεκδίκησης και όχι φιλανθρωπίας να διασφαλιστούν άμεσα υλικοί όροι επιβίωσης των μεταναστών, με τη δημιουργία κατάλληλων δημόσιων χώρων, ενταγμένων στην κοινωνική ζωή, όπου οι μετανάστες δε θα είναι ούτε έγκλειστοι, ούτε «διαχειρίσιμοι», αλλά μέρος των κοινωνιών που θα μείνουν είτε μόνιμα, είτε προσωρινά.  Ταυτόχρονα να παλέψουμε για την ασφαλή μετακίνηση των μεταναστών όπου επιθυμούν, ενάντια στην Ευρώπη φρούριο. Ο αγώνας αυτός είναι μέρος της μεγάλης ταξικής αναμέτρησης που έχει ξεσπάσει τα τελευταία χρόνια και για να είναι νικηφόρος πρέπει να είναι νικηφόρος για ντόπιους και μετανάστες.            

ΑΝΤ.ΑΡ.ΣΥ.Α. Μαγνησίας

Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2016

Ανακοίνωση για τη συνάντηση κυβέρνησης-αγροτών


Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΗΣ ΦΤΩΧΟΜΕΣΑΙΑΣ ΑΓΡΟΤΙΑΣ ΣΕ ΚΡΙΣΙΜΗ ΚΑΜΠΗ

ΑΝΑΓΚΗ ΚΛΙΜΑΚΩΣΗΣ ΚΑΙ ΝΕΑΣ ΠΑΝΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ

Η συνάντηση φαρσοκωμωδία μιας μειοψηφίας αγροτών (κυρίως μεγαλοαγροτών) με τον Πρωθυπουργό οδηγήθηκε σε φιάσκο λόγω της κυβερνητικής επιμονής στον αντιασφαλιστικό καιάδα , στην φοροεπιδρομή , στην εφαρμογή του 3ου μνημονίου, στην προώθηση της αντιαγροτικής πολιτικής της Ε.Ε( νέα ΚΑΠ 2014-2020) και του κακόφημου «μητρώου αγροτών» που ξεκληρίζει τη φτωχολογιά της υπαίθρου.
Αποδείχτηκε ότι η λογική του «διαλόγου» και των συναντήσεων με τον πρωθυπουργό που επέβαλλαν οι αγροτοπατέρες υπονομεύει τις κινητοποιήσεις, διασπά τους αγωνιζόμενους αγρότες και δημιουργεί αυταπάτες για το ρόλο της αντιλαϊκής κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ αλλά και όσων έχουν ψηφίσει μαζί της το 3ο μνημόνιο.

Η ΑΝΤ.ΑΡ.ΣΥ.Α χαιρετίζει τον μαχητικό και δίκιο αγώνα της φτωχομεσαίας αγροτιάς όλης της χώρας που για 3 μήνες βρίσκεται στους δρόμους και στα μπλόκα (40 ημέρες) παλεύοντας για την επιβίωση της και την ζωή των παιδιών της. Ο αγώνας αυτός που έχει τη συμπαράσταση της μεγάλης πλειοψηφίας του ελληνικού λαού βρίσκεται σε κρίσιμη καμπή.

Μπορεί να νικήσει μόνο αν κλιμακωθεί με πραγματικά μπλόκα (όχι με μπλόκα που ανοιγοκλείνουν), αν προκηρυχθεί τώρα νέα προειδοποιητική πανεργατική πανελλαδική απεργία, με αναβάθμιση του περιεχομένου σε αντικυβερνητική,  αντιμνημονιακή και αντιΕ.Ε κατεύθυνση.

Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ υποστηρίζει με όλες τις δυνάμεις της τους αγώνες και τα αιτήματα των φτωχομεσαίων αγροτών και κτηνοτρόφων  που διαμορφώνονται με βάση τις σύγχρονες ανάγκες , τη δημιουργία δημοκρατικών πρωτοβάθμιων παραγωγικών συνεταιρισμών με ουσιαστική κρατική ενίσχυση. Για ενιαίο δημόσιο φορέα τροφίμων και κεντρικό σχεδιασμό της αγροτικής παραγωγής, με κριτήριο τις λαϊκές ανάγκες (όχι τις ανάγκες της χωματερής και του κέρδους), τη κάλυψη των διατροφικών αναγκών του λαού, ενάντια στη διπλή εκμετάλλευση αγρότη και καταναλωτή
 Η ΑΝΤ.ΑΡ.ΣΥ.Α καλεί  τους φτωχομεσαίους αγρότες να μην υποχωρήσουν και να προχωρήσουν σε κοινό μέτωπο με τους εργαζόμενους, τους ανέργους, τους συνταξιούχους, τους μικροαυτοαπασχολούμενους και την νεολαία για την για την ανατροπή του νόμου λαιμητόμου για το ασφαλιστικό, της φοροεπιδρομής και της αντιλαϊκής πολιτικής κυβέρνησης – Ε.Ε –ΔΝΤ.. Για τη διαγραφή του χρέους, την εθνικοποίηση - κρατικοποίηση, χωρίς αποζημίωση των τραπεζών και των επιχειρήσεων στρατηγικής σημασίας του αγροτοδιατροφικού τομέα. Για την ανατροπή της ΚΑΠ. την έξοδο από το Ευρώ και την ΕΕ και την ισοτιμία στις διεθνείς σχέσεις.. Για την αντικαπιταλιστική ανατροπή της επίθεσης, για να ζήσουμε με αξιοπρέπεια, για να επιβάλλουμε με τα δικά μας όργανα επιβολής της λαϊκής θέλησης, τις ανάγκες και τα δικαιώματά μας.

24/02/16


το συντονιστικό της πανελλαδικής αγροτοδιατροφικής επιτροπής της
ΑΝΤ.ΑΡ.ΣΥ.Α.