Πέμπτη 23 Ιουνίου 2016

Ανακοίνωση της ΑΝΤ.ΑΡ.ΣΥ.Α Μαγνησίας για τις μεθοδεύσεις στη διοργάνωση του αντιρατσιστικού φεστιβαλ του Βόλου


Ανακοίνωση της ΑΝΤ.ΑΡ.ΣΥ.Α Μαγνησίας για τις μεθοδεύσεις  στη διοργάνωση του αντιρατσιστικού φεστιβαλ

Σε μία περίοδο που ο ρατσισμός, ο φασισμός  (κρατικός και παρακρατικός), καθώς και το καθεστώς εξαίρεσης κοινωνικών πολιτικών και ανθρώπινων δικαιωμάτων αποτελούν κεντρικές κατευθύνσεις της κυρίαρχης πολίτικης, η πάλη των ντόπιων και ξένων καταπιεσμένων αποτελεί την κύρια προτεραιότητα για τις μαχόμενες δυνάμεις του κινήματος. Οι δυνάμεις της ΑΝΤΑΡΣΥΑ όλο το προηγούμενο διάστημα πρωτοστάτησαν, ώστε μετανάστες και πρόσφυγες να αγκαλιαστούν από την κοινωνική πλειοψηφία, να δημιουργηθεί ένα πλατύ ρεύμα ταξικής αλληλεγγύης, να αντιμετωπιστεί το ρατσιστικό και φασιστικό μίσος και κυρίως να δημιουργηθεί ένα κοινό μέτωπο ενάντια στον κοινωνικό πόλεμο, είτε αυτός παίρνει το χρώμα των ιμπεριαλιστικών πολέμων είτε της ευρωενωσιακής συνταγής κοινωνικής καταστροφής. Σημείο αυτής μας της προσπάθειας αποτελούν και τα αντιρατσιστικά φεστιβάλ και ακριβώς για αυτό δε θα δεχτούμε να εκφυλιστούν από οποιαδήποτε δύναμη. Ακριβώς για αυτό τα γεγονότα που έλαβαν χώρα στην τελευταία συνέλευση του αντιρατσιστικού φεστιβάλ  του Βόλου, πρέπει να δημοσιοποιηθούν και να καταγγελθούν. Συγκεκριμένα η διακοπή της συνέλευσης από την ομάδα του α/α χώρου «ΑΚΡΗΔΑ», η οποία για ακόμα μια φορά (μετά την επίθεση στις Αναιρέσεις) με τραμπούκικη συμπεριφορά των ατόμων της μπήκε με το έτσι θέλω για να «παρέμβει», να απειλήσει και να προσπαθήσει να διαλύσει τη συνέλευση, αποτελεί μαύρη σελίδα για τη διοργάνωση του φετινού φεστιβάλ. Μέσα σε ένα πλαίσιο απειλών όπως «θα τα πούμε έξω», «δεν τελειώσαμε ακόμα» κτλ, διάβασαν ανακοίνωσή τους η οποία για μια ακόμη φορά με μια αντικομμουνιστική και αστική ρητορεία έκανε επίθεση στο ΝΑΡ και τη νεολαία Κομμουνιστική απελευθέρωση για το ζήτημα της εισόδου στο φεστιβάλ ΑΝΑΙΡΕΣΕΙΣ.
Ως ΑΝΤΑΡΣΥΑ είχαμε εξαρχής θέσει στη συνέλευση του αντιρατσιστικού την αναγκαιότητα να πάρει θέση για την επίθεση στο φεστιβάλ των Αναιρέσεων, καθώς αντιλαμβανόμαστε τα πολιτικά φεστιβάλ στην πόλη μας ως μια ενιαία διαδικασία, η οποία πρέπει να οριοθετείται και να περιφρουρείτε απέναντι σε εκφυλιστικές και διαλυτικές λογικές για το κίνημα. Η συνέλευση είχε αποφασίσει την καταγγελία του γεγονότος και την αποστολή κειμένου στις υπόλοιπες συλλογικότητες και συνελεύσεις του κινήματος στο Βόλο. Παρόλα αυτά η απόφαση αυτή ανατράπηκε, καταπατώντας κάθε έννοια δημοκρατίας εντός του κινήματος, με την παράλληλη και τελικά συγκλίνουσα εισβολή της ομάδας της «ΑΚΡΗΔΑ», με τη χυδαία επιχειρηματολογία θραυσμάτων του ΣΥΡΙΖΑ που αναζητούν ή αποκρύπτουν την ταυτότητά τους, καθώς και λογικές βέτο και ιδιοκτησίας του αντιρατσιστικού φεστιβάλ. Καταγγέλλουμε την ακύρωση της απόφασης της προηγούμενης συνέλευσης με την πρακτική του βέτο της μειοψηφίας και την ουσιαστική φίμωση της πλειοψηφίας των συμμετεχόντων οργανώσεων και συναγωνιστών στη συνέλευση του αντιρατσιστικού για τόσο σημαντικά ζητήματα .
Οι εν λόγω μεθοδεύσεις βρήκαν έδαφος στη λογική των ίσων αποστάσεων που τελικά καταλήγουν να μην είναι καθόλου ίσες. Με την άρνηση καταδίκης της επίθεσης στο φεστιβάλ των Αναιρέσεων στο Βόλο, με την επιχειρηματολογία της «εμπορευματοποίησης του δημόσιου χώρου», ουσιαστικά νομιμοποιούνται οι πρακτικές επιθέσεων σε φεστιβάλ πολιτικών συλλογικοτήτων και πρωτοβουλιών, αν και εφ όσον οι όροι διεξαγωγής τους δεν γίνονται με αρεστό τρόπο σε κάποιες ομάδες. Η τακτική αυτή είναι δε ιδιαίτερα επικίνδυνη, αν αναλογιστεί κανείς πως μια σειρά πολιτικών φεστιβάλ γίνονται σε δημόσιους και πανεπιστημιακούς χώρους με είσοδο οικονομικής ενίσχυσης, όπως χαρακτηριστικά και το αντίστοιχο αντιρατσιστικό φεστιβάλ στην Αθήνα.
Σε μια συγκυρία στην οποία η αστική επίθεση όλο και εντείνεται, οι δυνάμεις του κινήματος οφείλουν να προωθήσουν μορφές ανασυγκρότησης σε ταξική και εργατική βάση και όχι να νομιμοποιήσουν και να δώσουν λευκή επιταγή σε ενέργειες διάλυσης. Για όλους τους παραπάνω λόγους, ως ΑΝΤ.ΑΡ.ΣΥ.Α αποφασίσαμε ομόφωνα ότι δεν θα υπογράψουμε το κείμενο-πλαίσιο του αντιρατσιστικού φεστιβάλ του Βόλου, καθώς η διοργάνωση του φετινού φεστιβάλ, με ευθύνη μικρής μερίδα ανθρώπων που συμμετέχουν σε αυτό, απέχει πολύ από την απαιτούμενη τομή που πρέπει να κάνει το κίνημα για να απαντήσει στις αγωνίες τις εργαζόμενης πλειοψηφίας. Στόχος και επιδίωξή μας είναι αυτά τα γεγονότα να γίνονται όχι ως μια συνήθεια, όχι μια «εργολαβία ειδικών» και να εκφράζουν έναν αντιρατσισμό κενό περιεχομένου, αλλά ως άλλο ένα κινηματικό γεγονός απαραίτητο για να κλονίσει στο σήμερα το σύστημα και τις δυνάμεις του, τόσο με το πολιτικό του πλαίσιο, όσο και με την πολιτιστική του πρόταση. Για να γίνει η αντιρατσιστική και αντικαπιταλιστική πάλη κομμάτι της ζωής και της συνείδησης όλων μας.

ΑΝΤΑΡΣΥΑ Μαγνησίας
23/06/2016

13 σχόλια:

  1. τα ψέματα και η λάσπη δεν ειναι και η καλύτερη τακτική. Ενω το ΣΕΚ είχε τραπεζάκι εντός του θόλου και ενω διάφοροι ακόμη,μέλη ανταρσύα, βοήθησαν στην διοργάνωση του φεστιβάλ βγήκε και η καταγγελία. Η ηθική και πολιτική κουλτούρα στα καλύτερα της. Μπράβο σας ρε παιδιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ενδιαφέρουσα η επισύμανσή σου. Ξέχασες όμως να ενημερώσεις ότι το city plaza και το δίκτυο για τα κοινωνικά και πολιτικά δικαιώματα στην Αθήνα αρνήθηκαν να φέρουν ομιλητή στο αντιρατσιστικό φεστιβάλ καθώς η συνέλευσή του αντιρατσιστικού Βόλου νομιμοποιεί τραμπούκικες αντικομμουνιστικές δράσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατι να ενημερωσω για το σιτι πλαζα και το δικτυο? Ουτε στο ενα ειμαι ουτε στο αλλο. Το αντικομμουνιστικο πως οριζεται ? Μήπως ειναι ολιγον αντικομμουνιστης ο αγαπητος σας Δελαστικ ο φασιστας?
      Ξεχασα σιγουρα να ενημερωσω πως Κατρουγκαλος (πρωην μασκοτ σας) και ο Τσακαλωτος περνούσαν συχνα πυκνα απο εκδηλώσεις σας πριν μπουνε στην κυβερνηση. Μηπως αυτό ειναι λιγο περιεργο?
      Να σας καταγγείλω λιγο και γω τωρα?

      Διαγραφή
    2. κοίτα να δεις... Από τα δικά μας πάνελ πέρασαν οι Τσακαλώτοι αλλά εσύ έφαγες το παραμύθι όχι εμείς..

      Διαγραφή
    3. Χαχαχα οκ. Σουρεαλ. Μιλάω ανώνυμα και εσυ ξερεις αν το εφαγα ή οχι. Αυτό ήταν το καλύτερο σου επιχείρημα?

      Διαγραφή
    4. Καλή ερώτηση το πώς ορίζεται το αντικομουνιστικό. Όταν έναν ολόκληρο χρόνο καίγονται τα πάντα (κλείσιμο CocaCola, Ιμάντα, απολύσεις σε ΒΙΣ, ασφαλιστικό, αγροτικές κινητοποιήσεις, δημιουργία στρατοπέδων συγκέντρωσης, πολιτική εξαίρεσης δικαιωμάτων και εγκλεισμού από ΕΕ και κυβέρνηση κ.α) και εσύ επιλέγεις να αναδείξεις ως «μητέρα των μαχών» στην οποία πρέπει να στρατεύσεις και καμία 50αρια ανθρώπους την είσοδο οικονομικής ενίσχυσης σε ένα φεστιβάλ κομμουνιστικής οργάνωσης, είσαι αντικομουνιστής. Όταν έχεις μια αφήγηση που λέει πως ότι κάνει η εκτός των τειχών αριστερά το κάνει για «άντληση πολιτικής υπεράξιας» σε αντίθεση με κάποιους αγνούς αγωνιστές του α/α χώρου που μπαίνουν στις κοινωνικές μάχες (σε ποιες αλήθεια….;;;;) χωρίς να προσδοκούν τίποτα, είσαι αντικομουνιστής.(προφανώς υπάρχουν πάρα πολλοί αγωνιστές του α/α χώρου, όπως και συλλογικότητες του που παλεύουν σοβαρά, ακόμα και αν διαφωνούμε) Όταν απογοητευμένος από τις προσδοκίες που σου γέννησε η διακυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ (είτε τους ψήφισες, είτε δεν τους ψήφισες) αναπαράγεις την πιο σιχαμένη αστική προπαγάνδα πως στο όνομα του ΣΥΡΙΖΑ απέτυχε συνολικά η αριστερά, επιδιώκοντας να κόψεις οποιοδήποτε δρόμο προοπτικής και ουσιαστικά να ενισχύσεις το ότι δεν υπάρχει εναλλακτική, είσαι αντικομουνιστής. Όταν γράφεις ένα κείμενο που κατηγορείς το ΝΑΡ ως περίπου τη συνέχεια των μοντέλων της ΕΣΣΔ, αγνοώντας παντελώς την ιστορία του και τις θέσεις του, απλά παπαγαλίζεις αυτό που λέει όλη η κοινωνική ελίτ, ότι κομμουνιστική επανάσταση ίσον σταλινισμός, είσαι αντικομουνιστής. (βλ. κείμενο απάντησης ΑΚΡΗΔΑ στην καταγγελία του ΝΑΡ) Όταν στο πανεπιστήμιο του επιχειρήν είδες μια μέρα το φώς και βάφτισες «εμπορευματοποίηση» την προσπάθεια οικονομικής ενίσχυσης, άρα και αυτοτέλειας μιας κομμουνιστικής οργάνωσης, είσαι αντικομουνιστής. Γιατί τελικά φίλε μου σημασία δεν έχει ούτε τι δηλώνεις, ούτε τι νομίζεις ότι κάνεις, αλλά τι μαρτυρούν οι πράξεις σου και ποιον αντίπαλο επιλέγεις.

      Διαγραφή
    5. Τώρα για την ονοματολογία σε όποιο χώρο του κινήματος και αν είσαι (αν είσαι) θα ήξερες πολύ καλά πως αυτή η κουβέντα δεν θα βγάλει πουθενά καθώς μπορώ να σου παραθέσω ονόματα υπουργών, στελεχών ή συνοδοιπόρων της σημερινής κυβέρνησης που σίγουρα κάτι θα έκανες μαζί τους… Πίσω από αυτή υπάρχει όμως μια πολύ ενδιαφέρουσα κουβέντα που πρέπει να κάνουμε. Τι σκοπό είχε στα χρόνια πριν την ανάδειξη του ΣΥΡΙΖΑ σε κυβέρνηση η κοινή δράση με τις δυνάμεις του (δεν αναφέρομαι καν στο γεγονός πως πολλοί δεν το έχουν λήξει καν αυτό το δίλλημα ακόμα με χαρακτηριστικό παράδειγμα την ύπαρξη ανθρώπων του μηχανισμού του τοπικού ΣΥΡΙΖΑ στη διοργάνωση του αντιρατσιστικού του Βόλου…); Εδώ χοντρά χοντρά υπήρχαν 2 αντιλήψεις. Η μια αντίληψη που ήταν και η πιο μαζική δυστυχώς, περιέγραφε πως τόσο εντός όσο και εκτός του ΣΥΡΙΖΑ πρέπει να είμαστε δύναμη πίεσης για να πιεστεί να πάρει πιο ριζοσπαστικές θέσεις. Ουσιαστικά αυτή η αντίληψη ηγεμόνευσε σε ένα συντριπτικό κομμάτι του κινήματος τουλάχιστον μέχρι και το περσινό δημοψήφισμα με τα καταστρεπτικά αποτελέσματα που βλέπουμε σήμερα. Η άλλη αντίληψη (την οποία υπηρέτησα και εγώ και οι δυνάμεις της αντικαπιταλιστικής αριστεράς) ουσιαστικά μιλούσε για κοινή δράση στη βάση των πρωτοβάθμιων οργανώσεων του κινήματος (σωματεία, φοιτητικοί σύλλογοι κτλ), με ένα αναγκαίο πλαίσιο που να συγκρούεται με τις βασικές κατευθύνσεις της αστικής πολίτικης (και όχι απλά ενότητα στη μορφή-πχ ενωνόμαστε για να πάρουμε απλά κατάληψη σε μια σχολή ή ενότητα για να μην περάσει το μεσοπρόθεσμο…) και με στόχο να συγκροτήσει από τη μία μαχητικό κίνημα ανατροπής και από την άλλη να αποσπάσει δυνάμεις από το ρεύμα του κόσμου που ακλουθούσε το ΣΥΡΙΖΑ και όχι να συμπλεύσει σε ένα κυβερνητικό σχέδιο, προσανατολίζοντας την πάλη στην επαναστατική υπέρβαση της υπάρχουσας τάξης πραγμάτων. Θες να σου πω πια είναι οι αλήθεια; Και οι δύο τακτικές έχασαν. Υπάρχει όμως μια πολύ σημαντική διαφορά. Η μεν πρώτη τακτική για την κοινή δράση έστειλε σούμπιτο στη αγκαλιά του ΣΥΡΙΖΑ και αργότερα στην απογοήτευση και την αποστράτευση χιλιάδες αγωνιστών που ριζοσπαστικοποιήθηκαν τα χρόνια των μεγάλων αγώνων από το 2008-2012. Η δεύτερη τακτική (εκείνη της αντικαπιταλιστικής αριστεράς) σε μια εποχή που σε κοίταζαν με μισό μάτι γιατί δεν ψήφιζες ΣΥΡΖΙΑ και του έκανες πολεμική(Γενάρης 2015), συγκράτησε κάποιες δυνάμεις και αν δεν είσαι τυφλός σήμερα συγκροτεί το βασικό αντιπολιτευτικό ρεύμα. Κάνε ένα κόπο λοιπόν και κρίνε αυτά τα πράγματα και όχι ποιος μίλησε στην εκδήλωση ποιου…

      Διαγραφή
  3. Ντροπή σας.... τα κομματικά σας οφέλη πάνω από όλα. Στο κάτω κάτω ας πηγαίνατε με το δικό σας πλαίσιο κ κείμενο. Ας είμαστε ειλικρινείς, πάντα περαστικοί είσαστε από κάτι τέτοια, αφορμή ψάχνατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα αντιρατσιστικά φεστιβάλ είναι όντως μια σημαντική στιγμή σε μια περίοδο που το προσφυγικό-μεταναστευτικό γίνεται ένα από τα κυριότερα πεδία υλοποίησης των πιο επιθετικών αστικών σχεδίων. Ακριβώς και για αυτό το λόγο οι δυνάμεις τις ΑΝΤΑΡΣΥΑ μαζί με άλλους συναγωνιστές και συντρόφους δεν ταλαντευτήκαμε καθόλου αν πρέπει ή όχι να γίνει όταν στις πρώτες συνελεύσεις φέτος του αντιρατσιστικού στο Βόλο μαζεύονταν τρις και ο κούκος και διάφοροι "επαγγελματίες" αντιρατσιστικές ουσιαστικά υπονοούσαν πως δεν μπορεί να γίνει το φεστιβάλ. Παρόλα αυτά το αντιρατσιστικό φεστιβάλ δεν είναι και η ανώτερη στιγμή αυτής της πάλης. Έτσι ίσως το αντιλαμβάνονται εκείνοι που τόσο καιρό δεν βρήκαν άλλο τρόπο να εκφράσουν την αλληλεγγύη τους στους μετανάστες και ίσος θέλουν να «ξεπλυθούν». Ως διαδικασία του κινήματος θα πρέπει να διέπεται στοιχειωδώς από συντροφικούς όρους (ακόμα και στη διαπάλη) και όταν αυτό δεν γίνεται, αυτό που υπονομεύεται δεν είναι απλά το φεστιβάλ, αλλά η ίδια η συνέχεια του κινήματος. Αν λοιπόν ψάχνουμε για υπονομευτές κοιτάς σε λάθος πάντα και καλό θα ήταν να ξαναδείς την «πατάτα» που έκαναν όλοι εκείνοι που στρατεύτηκαν με εκείνους που επιτίθενται σε πολιτικά φεστιβάλ. Στην τελική ότι και να γράφεται η μη συμμετοχή ομιλητή από το city plaza (που δεν συμμετέχει μόνο η ΑΝΤΑΡΣΥΑ, οπότε θα μπορούσε να βρεθεί από κάποια άλλη πολιτική δύναμη…) τα λέει όλα!
      Ας μιλήσουμε όμως και για τα σχόλια που γράφονται εδώ. Τα "κάτι τέτοια" που ήταν πάντα απούσα η ΑΝΤΑΡΣΥΑ ποια είναι ακριβώς; Το αντιρατσιστικό φεστιβάλ η γενικά το αντιρατσιστικό και αντιφασιστικό κίνημα; Δεν έχουμε την τάση του να αυτοπροβαλλόμαστε, αλλά στην πολιτική δύναμη που διοργάνωσε συλλαλητήριο στο Βόλο με τους πρόσφυγες του ΜΟΖΑ και άλλους συντρόφους, που έχει αγωνιστές που διώκονται για την αλληλεγγύη τους σε πρόσφυγες και μετανάστες και στοχοποιήθηκε για τη δράση της απο τη Χρυσή Αυγή, ας είμαστε λίγο πιο φειδωλοί στο αν είναι "περαστικοί" ή όχι.
      Πάμε τώρα να δούμε και τα κομματικά οφέλη… Το σαμποτάρισμα της έκδοσης ανακοίνωσης για τις Αναιρέσεις και η ουσιαστική νομιμοποίηση τραμπούκικων και αντικομουνιστικών μεθόδων γνωρίζεις από ποιους έγινε; Έγινε από μέλος του ΣΥΡΙΖΑ, που προφανώς επιδιώκει τη συνέχιση των εκφυλιστικών φαινομένων εντός του κινήματος, από πρώην μελή του ΣΥΡΙΖΑ (βλ. ΑΡΕΝ) που αναζητούν την πολιτική τους επιβίωση με το χάιδεμα των αυτιών μέρους του α/α χώρου (δεν είναι και πρωτόγνωρο) και από το Δίκτυο που συγκεκριμένα στο Βόλο αντιλήφθηκε το αντιρατσιστικό φεστιβαλ σχεδόν σαν ιδιοκτησία του. Για πες μου τώρα φίλε μου για κομματικά οφέλη; Η ΑΝΤΑΡΣΥΑ πήρε μια απόφαση βασισμένη σε πραγματικές πολιτικές αρχές και κυρίως βασισμένη στη συνέχεια από εδώ και πέρα του κινήματος, το οποίο αν θέλει να υπάρξει πρέπει να αποσυριζοποιηθεί. Όχι σε επίπεδο προσώπων (τουλάχιστον όχι μόνο), αλλά κυρίως σε επίπεδο πολιτικής στοχοθέτησης και μορφών πάλης. Η λογική εξάλλου του βρισκόμαστε μαζί στο κίνημα και ο καθένας λέει και κάνει ότι θέλει (ακόμα και αν στηρίζει την κυβέρνηση…) είναι κομμάτι της αντίληψης του ΣΥΡΙΖΑ (για να μην πω καλύτερα του ΠΑΣΟΚ). Δες την ανακοίνωση του στην τελευταία απεργία. Καλούσε στην απεργία (συγκεκριμένα στο Βόλο στην πλατεία ελευθερίας μαζί με πολλούς άλλους «αντιρατσιστές»…) και την ίδια στιγμή ήταν η κυβέρνηση που ισοπέδωνε τα πάντα….!!!! Το να συμμετέχουμε λοιπόν με «δικό μας πλαίσιο» όπως λες ήταν η εύκολη λύση. Εμείς επιλέξαμε να ανοίξουμε μια πιο σοβαρή κουβέντα για το πώς δομείτε το κίνημα, οι διαδικασίες του και οι συμμαχίες εντός αυτού, πολύ απλά γιατί αυτή είναι η αφετηρία μιας σειράς προβλημάτων.
      Μετά απ όλα αυτά ελπίζω να έγινε αντιληπτό ποιοι πρέπει να ντρέπονται….

      Διαγραφή
  4. ΣτΗ συνέλευση του city plaza δε συζητήθηκε η παρουσία ή όχι κάποιου στο φεστιβάλ του Βόλου. Τώρα πώς υπογραφει ο καθένας το ξέρουμε...
    Επίσης το κείμενο δε λέει πουθενά ότι η ΑΝΤΑΡΣΥΑ δε συμμετέχει αλλά ότι δε συμφωνεί με το πολιτικό πλαίσιο του φεστιβάλ που ούτε κομματικό είναι αλλά διοργανώνεταΙ ως ελάχιστη ένδειξη αλληλεγγύης για τους πρόσφυγες και τους μετανάστες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 1)Εξυπηρετεί κάτι η ανωνυμία?
    2)Τι σόι ηθική και πολιτική κουλτούρα είναι εκείνη που επικροτεί τραμπούκικες επιθέσεις και προσπαθεί να κάνει ισοδισμό στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ?(δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο απο την ώρα που το 1ο σχόλιο κιόλας έχει τέτοιο περιεχόμενο και είναι και ανώνυμο)
    3)Το ότι ενεργά μέλη της ΑΝΤΑΡΣΥΑ συμμετέχουν στο φεστιβάλ δεν σημαίνει ότι διαφωνούν με την πολιτική ουσία της καταγγελίας
    4)Ξεχνάμε ότι η πρόφαση της "εισόδου" έστρωσε το δρόμο για τραμπούκικες επιθέσεις, που πέρα απο σοβαρότατους τραυματισμούς συντρόφων, αποτέλεσαν και πολύ χοντρές προβοκάτσιες για το Ακαδημαϊκό Άσυλο
    5)Η διαφωνία για την είσοδο δεν στηρίζεται στο ότι κάποιοι είναι με την ελεύθερη πρόσβαση ενώ κάποιοι άλλοι όχι. Στηρίζεται στο πολιτικό συμβολισμό της εισόδου-οικονομικής στήριξης κομουνιστικής πολιτικής οργάνωσης. Αυτό που ενοχλεί αρκετούς λοιπόν δεν είναι το υλικό σκέλος της όλης υπόθεσης, αλλά το γεγονός ότι κάποιοι στηρίζουν με αυτό τον τρόπο μία μαρξιστική πολιτική οργάνωση όπως το ΝΑΡ που είναι συνιστώσα του ΑΝΤΑΡΣΥΑ.
    Και επειδή δεν έχουμε όλοι κοντόφθαλμη μνήμη και παλαιότερα, το 2009, με την ίδια πρόφαση κάποιοι επιτέθηκαν με μπουκάλια, καδρόνια και σπασμένα μάρμαρα σε γλέντι της ΑΝΤΑΡΣΥΑ την ώρα που σύντροφοι συμμετείχαν στο γλέντι κρατώντας μωρά παιδιά.
    Τα συμπεράσματα δικά σας.
    ΥΓ:Ξεκαθαρίζω ότι δεν υπήρξα ποτέ αναρχοφοβικός και επίσης δεν είμαι μέλος του ΝΑΡ-νκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα μωρε με την ανονυμία. Ακούγεσαι σαν τους δεξιούς στο Facebook που κράζουν όσους δεν εχουν το ονομά τους φανερό σε σχολιασμούς κλπ. Το τραμπούκικη επίθεση είναι η λάσπη και το ψέμα που ανέφερα και πιο πάνω. Οι ξυλοδαρμοί απο μέλη της ΕΑΑΚ τα παλιότερα χρόνια σε μικρότερες ή άλλες τελος πάντων αριστερές οργανώσεις ξεχάστηκαν? Λέμε ότι μας συμφέρει όμως μόνο. Σωστά? Αυτά περι κοντόφθαλμης μνήμης να λέγονται καλύτερα απο άνθρωπους τίμιους.

      Διαγραφή